我本身都係睇中賽車椅...但係睇下BRANT同EUGOHUMAN..睇下睇下中哂毒....又唔想去淘寶買..太多唔同既價格好驚有假....

TOP

咁你睇左Nefil未
佢地既mix版再改良
睇完差不多毒發

TOP

太貴唔岩我..... 最重要c/p 值夠高就得啦

TOP

已經收到張brant 啦, 好正... 謝謝master_yoda

另外想問張椅前方個掣.... 唔知點解... 按極都好似冇咩反應咁... @_@

thanks ~~

TOP

原帖由 patrick824hk 於 2009-12-17 11:05 發表
已經收到張brant 啦, 好正... 謝謝master_yoda

另外想問張椅前方個掣.... 唔知點解... 按極都好似冇咩反應咁... @_@

thanks ~~

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
中間個掣係伸前個坐位深淺, 但係要自己用少少力拉 和推

TOP

請問而家訂 brant 幾時可收貨

TOP

原帖由 電腦老人 於 2009-12-17 17:07 發表
請問而家訂 brant 幾時可收貨



截左數好耐啦
等明年的第6團啦

TOP

係啦..我都遲了...我都等梗第六團

TOP

我都係鍾意張賽車椅,平D又靚D

TOP

已取 Footman 腳踏.

TOP