原帖由 whisky520 於 2009-4-23 22:47 發表
大慨幾時左右會有得拎?

下星期怕趕唔切,預五月頭啦。

TOP

小型天線係香港會唔會收唔到   ?

TOP

上團買過今次再幫人買多支  
liontmfc X1 $180

TOP

原帖由 liontmfc 於 2009-4-24 03:31 發表
上團買過今次再幫人買多支  
liontmfc X1 $180


上團我都有買...  ^^

今團一見到開POST就立即要多2支...

TOP

siusiukit x 1

Thanks~

TOP

firecowgod x1 $180

THX

TOP

andrewyl x 1 - $180
Thx !

TOP

原來我間房既電視位係假的
sorry 取消

[ 本帖最後由 魂浪丸 於 2009-4-26 19:02 編輯 ]

TOP

sazx x1 $180

Thanks a lot ~

TOP

額滿截止!

TOP