收到Ergohuman但係唔識砌,請問其他訂左相同貨的ching,盒裡面有冇圖?

TOP

原帖由 jobyball 於 2009-12-12 23:47 發表
收到Ergohuman但係唔識砌,請問其他訂左相同貨的ching,盒裡面有冇圖?


唔識砌 聽日打俾你研究下

TOP

BRANT 收到,唔難SETUP 一陣就OK

高水準用料,真的好舒適

辛苦曬MASTER YODA

TOP

原帖由 wilsont 於 2009-12-12 15:13 發表
已收貨!

開箱文
http://www.hkcug.com/viewthread. ... mp;extra=#pid369830


ergohuman 我發覺個扶手掉轉裝, 挨到底時仲舒服:funk:

TOP

原帖由 jobyball 於 2009-12-12 23:47 發表
收到Ergohuman但係唔識砌,請問其他訂左相同貨的ching,盒裡面有冇圖?


有圖呀, 椅背呀ching

TOP

原帖由 master_yoda 於 2009-12-13 00:38 發表


唔識砌 聽日打俾你研究下

已經ok左,拆到最後果袋先見到。
真係好正,我最鐘意係有腰支撐好實在頂住條腰。

TOP

我都好想快d有得坐...要等第4星期/_\
好羨慕

TOP

仲有1個星期
希望呢個周末有驚喜
提早收到電話

TOP

期待聖誕前收到聖誕禮物

TOP

我等。。我忍。。
我就黎頂唔住喇。。。好想快d收到

[ 本帖最後由 kic883 於 2009-12-14 12:02 編輯 ]

TOP