azothterry 白色 x 1

TOP

是直接跟Yoobao買的,圖片中的QQ號也是Yoobao網站注明的
就是因為貨源無保證,所以才堅決找廠商購買,可能 ...
A君 發表於 2011-3-10 14:24


哈哈,A sir唔好意思,因小弟參與團購次數唔多,所以唔太清楚當中意思。
我也認同你的說法,價錢高一點但穩陣的話,絕對值得呢~
唔該晒先,我晏少少回覆購物數量。Thanks!

TOP

放心,你都知呢團透明度咁高~~
而你用第二個身份講野好易令人誤會你架嘛~ ...
A君 發表於 2011-3-10 13:15


我都知呢度團購透明度高, 而且資料齊全, 所以咪join.
而我冇野比人誤會, 我得一個身份, 而我地有幾個朋友都想買, 但唔係個個有hkepc login先集中一位朋友落order.  總之而家原廠包裝, 係簡單既做法, 買唔買, 其他人可悉隨尊便.

TOP

A sir 唔好意思
我尋晚留言話想訂兩隻黑色
但係仲未見到excel有我個名
麻煩你checkcheck :)

TOP

Yoobao YB602 black X 1

謝謝 A SIR

TOP

哈哈, 唔該師兄先, 因為我睇完#1都唔見有講到廠商係指什麼廠商....你知啦, 祖國D廠又原廠又山寨,所以先 ...
waiwai828 發表於 10/3/2011 13:59

(當然亦明白,就算係原廠都不便說得太白...XD sorry!)
線的問題,答你唔到啊..
另外請你明白,你們不是向我買,是我代大家買的..
廠商開甚麼價,全部是公開的,定價係140+10運費 = 178.5,收$180唔算賺錢吧....

如果大家無信心,隨時可以由別人代購或取消的。
對不起,我好介意被質疑的。

TOP

A sir 唔好意思
我尋晚留言話想訂兩隻黑色
但係仲未見到excel有我個名
麻煩你checkcheck :) ...
Mr.J 發表於 10/3/2011 14:36


好像有部份名單唔見左,我跟跟先

TOP

我想問下幾時要比錢你, 同幾大約幾時有貨.

thx!

TOP

Yoobao YB602 black x3  
thx~

TOP

(當然亦明白,就算係原廠都不便說得太白...XD sorry!)
線的問題,答你唔到啊..
另外請你明白,你們不是 ...
A君 發表於 2011-3-10 14:40


呵呵,A Sir唔好誤會,當然明白您只係代購者的中間人角色。我那句什麼”不便說得太白”,是指有時原廠俾團購o既價可能比零售平,為免D分銷或代理嘈,所以會低調行事,甚或請團購人士不要太揚。此說話僅此意思,從來沒有質疑過A sir和產品的價錢。如果令你誤會,在此先講句對唔住。
P.S. 我有時都會在朋友圈中搞團購,所以深明當中苦樂,令你誤會,唔好意思。:p

TOP