等我跟下,反映返嗰情況比代理~
ranlai 發表於 2011-7-12 21:40


我想問個ESATA點用

TOP

HTS725050A9A364係7k5
winglai 發表於 2011-7-12 20:31


HTS727550A9E364

TOP

唔知點解hdd status係critical...........重有顯示first partition :F, help

TOP

回復 342# p0486

師兄,你隻 750GB 噤平??
我隻 日立 500G  7200rpm  $468

TOP

本帖最後由 zoin0000 於 2011-7-12 21:50 編輯
回復  p0486

師兄,你隻 750GB 噤平??
我隻 日立 500G  7200rpm  $468
xdavid 發表於 2011-7-12 21:47


我要$515你咩地方$468???
3C重要賣到$560

TOP

回復  p0486

師兄,你隻 750GB 噤平??
我隻 日立 500G  7200rpm  $468
xdavid 發表於 2011-7-12 21:47


我隻750GB只是5400rpm
不過見到500G  7200rpm  $460

TOP

我要$515你咩地方$468???
3C重要賣到$560
zoin0000 發表於 2011-7-12 21:50


琴日見到"正貨之X" 日立 500G  7200rpm $460

TOP

我喺旺電一樓  SE compxxxx  $468

500GB.JPG (79.89 KB)

500GB.JPG

TOP

剛取貨回來, 先多謝團長!

暫時未有時間試, 想問下是否有保養? 多久?

另有一點小意見, 雖然我的display有 ...
happy_gemini 發表於 2011-7-12 21:41


先謝謝happy_gemini兄~
隻zalman跟單香港代理保12個月~
由我單日期開始計~
剛剛我已send mail比代理反映返個情況~

TOP

我喺旺電一樓  SE compxxxx  $468
xdavid 發表於 2011-7-12 21:59


SSP 3C 560 友X 515以是最平

TOP