咁快有得坐...正

THX MASTER

TOP

可唔可以星期五晚面交?

TOP

Hi All,

Footman及Hand's Friend 已到貨,稍後會公佈取貨安排
Ergohuman/Brant 將於明天到港
速遞公司送貨前會致電各位,如果唔方便收貨既話,可以直接同速遞哥哥約時間

以我所知,夜晚同星期日係唔會派貨的,敬請留意

依家follow d網椅出貨安排,send左PM俾我既member可能要等等,我夜少少先覆到你地lar,唔好意思

TOP

嘩. 無上來2日有個咁好既消息.
正呀.. 今日訓醒可以收新椅子啦..

TOP

回覆 344# 的帖子

anyone recieved phone call or the chair yet?

Please advise

TOP

我都問緊,睇下D貨到香港未先

TOP

回覆 346# 的帖子

Yes, pls update here. I missed a phone call this morning.

TOP

各位訂左Ergohuman/Brant既member:

應該有member收到電話了,收唔到電話有機會要等聽日

如急要收貨的話可PM我,我幫你地CHECK CHECK,Thanks^^

TOP

各位訂左Ergohuman/Brant既member:

岩岩再作跟進,由於今日網椅下午先到香港,所以派送方面出現延誤

如果依家仲未收到電話既member就應該要安排聽日先收到貨LAR

TOP

希望快d有第六團

TOP