提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

CIICII兄我盡力係23:49分已入數比您,之後係00:03 SEND左E-MAIL比入數紙您,請問CIICII兄您可吾可以計埋我 THANK YOU,吾該您

[ 本帖最後由 98998899 於 2009-8-27 01:11 編輯 ]

TOP

原帖由 98998899 於 2009-8-27 01:11 發表
CIICII兄我盡力係23:49分已入數比您,之後係00:03 SEND左E-MAIL比入數紙您,請問CIICII兄您可吾可以計埋我 THANK YOU,吾該您

你24:00前入就可以了....

TOP

thank you 晒CIICII大大,幾怕過左時SEND E MAIL吾得 個MON真係幾岩心水,又有得平,好怕錯過機會
,吾該晒CIICII大大

TOP

幾時會收到QOUTATION~?

TOP

原帖由 chris1234567 於 2009-8-27 02:14 發表
幾時會收到QOUTATION~?

人數多, 有些人可能要一兩日

TOP

[團購已截止報名]

請入了團費但還未發電郵給本人的團友請盡快完成

[ 本帖最後由 ciicii 於 2009-8-27 02:19 編輯 ]

TOP

我已經再send了mail比你.
my mail: beetlecars@hotmail.com

Thanks

[ 本帖最後由 Weds 於 2009-8-27 02:51 編輯 ]

TOP

I think it's not quite necesscary to overreact with the warranty terms, or others...

Ciicii we thanks for your help.

TOP

原帖由 Phil_123 於 2009-8-27 00:42 發表
你同 "何不食肉糜?" 有乜分別?

haha

TOP