原帖由 魔靈兒 於 2009-8-23 09:50 發表 
如果你個價平咁多, 比我平10幾蚊一隻
咁不如你搞啦 :funk: :funk: :funk:
我冇咁ge本事
如覺得價格貴, 請不要參與本團購
我只係提供一個更平和真接的方法給你,來貨平咗,唔等於你你會揾少咗,你一樣可以揾咁多錢!(除
非你本身己是同原廠攞貨,揾錢揾到盡,但我想相信你不是,所以提供方法給你!令會員可更平的買到心頭好,包括我!我已同原廠溝通咗,只要你說句好,就會press比你)
但既言你咁小心眼,算數..你不喜歡我參與本團購,我咪退出自已訂WF-D02B囉!
我退出吖,大人
原帖由 lwt1989 於 2009-8-23 10:14 發表 
人地吾洗收番D 水腳咩
而且衣次係方腳wo
無水腳咩?我在預算無計到咩!2拆平盡有幾多,佢本身揾幾多,做開生意都知啦!
我便係講方腳啦,同原廠攞貨都攞唔到方腳,唔通同(2拆)會攞到咩? |