己入數$53

TOP

原帖由 魔靈兒 於 2009-8-24 19:45 發表
仲有70幾個人未入數


唔入數果d打歸尾,有成二百幾三百人報名,
咪後面果批補上,禁等法唔係路。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 YES_MAN 於 2009-8-24 22:28 發表


唔入數果d打歸尾,有成二百幾三百人報名,
咪後面果批補上,禁等法唔係路。


不如比多日其他ching入數, 遲比就遲收, 我好早已經入數

TOP

Any Backup??

TOP

原帖由 魔靈兒 於 2009-8-23 09:50 發表
如果你個價平咁多, 比我平10幾蚊一隻
咁不如你搞啦 :funk: :funk: :funk:
我冇咁ge本事

如覺得價格貴, 請不要參與本團購


我只係提供一個更平和真接的方法給你,來貨平咗,唔等於你你會揾少咗,你一樣可以揾咁多錢!(除
非你本身己是同原廠攞貨,揾錢揾到盡,但我想相信你不是,所以提供方法給你!令會員可更平的買到心頭好,包括我!我已同原廠溝通咗,只要你說句好,就會press比你)

但既言你咁小心眼,算數..你不喜歡我參與本團購,我咪退出自已訂WF-D02B囉!

我退出吖,大人


原帖由 lwt1989 於 2009-8-23 10:14 發表

人地吾洗收番D 水腳咩
而且衣次係方腳wo


無水腳咩?我在預算無計到咩!2拆平盡有幾多,佢本身揾幾多,做開生意都知啦!
我便係講方腳啦,同原廠攞貨都攞唔到方腳,唔通同(2拆)會攞到咩?

TOP

to 魔靈兒:
can we pick up at coming sat?

TOP

原帖由 tin 於 2009-8-25 05:22 發表


我只係提供一個更平和真接的方法給你,來貨平咗,唔等於你你會揾少咗,你一樣可以揾咁多錢!(除
非你本身己是同原廠攞貨,揾錢揾到盡,但我想相信你不是,所以提供方法給你!令會員可更平的買到心頭好 ...


如果你開團做 WF-D02B 的話 , 就預我跟隊啦

TOP

最新消息, 預計10/9 到貨

TOP

原帖由 YES_MAN 於 2009-8-24 22:28 發表


唔入數果d打歸尾,有成二百幾三百人報名,
咪後面果批補上,禁等法唔係路。

樓主寫明29號前入數, 無辦法啦
講左限期, 無得改

TOP