而家仲可唔可以落 order ?

TOP

已回PM,
可以要白色香港方腳.. X2

TOP

想要後補,THX

TOP

黑色唔夠 140 個定係完全無黑色呀 ?
訂做都無咁奇怪 ?

TOP

原帖由 25boy 於 2009-8-24 08:45 發表
黑色唔夠 140 個定係完全無黑色呀 ?
訂做都無咁奇怪 ?


係完全冇黑色, 真係好奇怪, 我比左訂先無啦啦話 黑色殼用哂黎造國標3腳
如果要特別訂造, 只可以用白色普通版殼

TOP

想要後補*2,THX

[ 本帖最後由 scottlio 於 2009-8-31 08:58 編輯 ]

TOP

團長  唔好意思    我退出了

TOP

CANCEL............

[ 本帖最後由 transient88 於 2009-8-26 10:05 編輯 ]

TOP

已回pm~ 可以白色方腳

TOP

仲有70幾個人未入數

TOP