本帖最後由 99hk.biz 於 2010-3-7 04:01 編輯
我想問有冇有顏色同有印倉頡碼既鍵帽賣?
如果有
岩唔岩ducky d keyboard用?
格鬥熊 發表於 2010-3-4 20:46 
無中文 keycap 賣架
99sir, 38樓果個係咩List?
etjeremy 發表於 2010-3-4 21:41 
我做緊嘅 order list
99 sir..你好似打錯小小野
我係...
但你既拎貨流程打左
thomaswai 發表於 2010-3-4 22:16 
updated sor
我想問兩個問題
1.G80-3000LSEU-2 黑色青軸是不是
因為我見它們的型號是不同的
一個是G80-3000LSEU-2,另一 ...
littletiger 發表於 2010-3-4 23:09 
1. 有 C 係代表中文版 / 2. $ 30 先真
GENJI0318 : Razer Imperator 5600 dpi Razer Precision 3.5G Laser™ sensor $740 - $740* -294/F
價 ...
GENJI0318 發表於 2010-3-5 00:14 
yes , 團價 9 折 / imperator 暫時未有 skates
個list 係咪未update 我 ar?
@184/F
thanks
hk852 發表於 2010-3-5 01:01 
未呀
請問...
Razer Goliathus跟
Razer Goliathus Fragged Edition
2種有咩分別???
同埋我睇RAZER個網好 ...
CHUNG_TA 發表於 2010-3-5 01:51 
Fragged 多左個大 logo / speed 同 control 你想訂邊隻打邊隻
Razer Mako™ 2.1 THX bi-amplified multimedia speaker system
想問訂購價是多少???
是否香港行貨???
約多 ...
man6813 發表於 2010-3-5 11:00 
自已睇個價 9 折 / Razer 野一個禮拜度 / 呢個要全數 / 多數 ssp
第一次參加 , 應該幾時入數. ??? (178/F)
Wanhk 發表於 2010-3-5 18:06 
除左 dell mon , 其它野未必要入數
請問99sir問到logitech mouse M705 價未?
我228/f 出左post 架la
alexlam 發表於 2010-3-5 20:41 
遲 d 會報比你知
我有問題... 我ORDER左幾樣野
請問A$係咪過數果陣比埋, 定係拎果陣先比?
同埋係咪每個ITEM計定係跟ORDER計? ...
yan2104 發表於 2010-3-5 23:15 
以每個 login name 計 $ 5 , 不過如果太大件會收 double A $
e.g. 1 個 keyboard + mouse
係咪淨係買MON先要入數?
我係面交~
so3fate 發表於 2010-3-6 10:44 
係,暫時係 dell mon 先要入數
遲左....如果仲可以order的話
可否pm一下
CHUNG_TA : Razer Goliathus控製版S x1 * $ 98 * - #310
第2次 ...
CHUNG_TA 發表於 2010-3-6 20:12 
yup |