master_yoda
之前e-mail冇attach 個copy, 早幾日send返比你, 唔知收唔收到呢???

TOP

回覆 311# 的帖子

Hi tommyeung,

please check PM, thanks^^

TOP

已入數 & 電郵. Thanks!

TOP

已入數 & 電郵&PM
Thank you, master_yoda

TOP

已入數 & 電郵.
Pls follow. Thanks!

TOP

Dear all,

所有PM 同 email 應該覆SAI

如果收唔到既話麻煩通知我一聲,thanks

另外,由於已到截數時間,有少部份member仲未send email 俾我,我今晚統計一下會PM個warm reminder 俾你地,或者你地有咩Update都可以PM我,唔係我星期一/二訂貨後要加單就麻煩LAR,thanks

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 goforit 於 2009-11-23 13:02 發表
Paid.  I will send you the address tonight.


如果可以的話請你SEND E-MAIL好
話晒戶口都係私隱野

TOP

似乎未入齊數wor

TOP

原帖由 pyththm 於 2009-11-24 22:17 發表
似乎未入齊數wor


果然醒

不過聽日無論如何都要落單LAR

TOP