A君 當前離線
最錯係-錯係人地錯,啱係自己啱 ...
Administrator
Sorry A sir,都係唔要喇 neil39 發表於 9/3/2011 17:35
TOP
行版都係2腳插啦? 都幾唔方便 bchan 發表於 9/3/2011 17:28
i34u 當前離線
中級會員
waityou 當前離線
初級會員
goldfish 當前離線
Banned
thefworld 當前離線
我覺得Yoobao YB602好d 流動充電器只係簡單電路無保養都無問題, Yoobao YB602樣靚d又有燈 ... thefworld 發表於 9/3/2011 18:33
polar_fai 當前離線
mcdull 當前離線
慳得一蚊得一蚊 呃得一分得一分 ...
特級會員
phko 當前離線