Sorry A sir,都係唔要喇
neil39 發表於 9/3/2011 17:35


ok~~

TOP

行版都係2腳插啦?

都幾唔方便
bchan 發表於 9/3/2011 17:28


不過可以香港賣,香港保養咁囉
有保養信心就大 dd

TOP

電子嘢有保用就點都穩陣D,希望有經驗唧Ching可以畀多D意見喇。

TOP

黑色X1, Thanks

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我覺得Yoobao YB602好d
流動充電器只係簡單電路無保養都無問題, Yoobao YB602樣靚d又有燈

TOP

我覺得Yoobao YB602好d
流動充電器只係簡單電路無保養都無問題, Yoobao YB602樣靚d又有燈 ...
thefworld 發表於 9/3/2011 18:33


good,最緊要知大家意願~

TOP

好似yoobao好d
品勝個隻個樣好化學咁

TOP

品勝果隻... 好似我而家有一隻差唔多既, 但係叉唔到iphone....
唔知品勝得唔得?

TOP

A SIR,
如果改投品勝 please cancel me , thx

TOP