回覆 246# A君


    請問應怎樣調高低?是單純用力向上拉或向下壓嗎?似乎不動,我不敢太用力弄呢。

TOP

回覆  A君


    請問應怎樣調高低?是單純用力向上拉或向下壓嗎?似乎不動,我不敢太用力弄呢。 ...
時間有限 發表於 22/7/2015 19:05


應從後面握住向上拉或向下壓

TOP

回覆 252# A君


    已解決,謝謝!

TOP

已收貨了,thanks a sir.

TOP

已收貨了,thanks a sir.
dlun 發表於 25/7/2015 11:58


阻你咁耐不好意思

TOP

有4張現貨,有無人有興趣?
SS01灰框藍網 *2
SS01灰框灰網
SS01黑框黑網

TOP

其實果個係頭枕(放在後腦)定竹人女火頸枕(放在頸背)?

TOP

其實果個係頭枕(放在後腦)定竹人女火頸枕(放在頸背)?
mateddy 發表於 26/7/2015 12:44


我放頸背

TOP

我都係放頸背,佢凸出太多,放後腦唔舒服,好似要摺埋條頸咁。

TOP

所有椅終於全部收貨了,謝謝A君!

TOP