時間有限 當前離線
初級會員
TOP
A君 當前離線
最錯係-錯係人地錯,啱係自己啱 ...
Administrator
回覆 A君 請問應怎樣調高低?是單純用力向上拉或向下壓嗎?似乎不動,我不敢太用力弄呢。 ... 時間有限 發表於 22/7/2015 19:05
dlun 當前離線
進階會員
已收貨了,thanks a sir. dlun 發表於 25/7/2015 11:58
mateddy 當前離線
中級會員
其實果個係頭枕(放在後腦)定竹人女火頸枕(放在頸背)? mateddy 發表於 26/7/2015 12:44
batman0083 當前離線