A君 當前離線
最錯係-錯係人地錯,啱係自己啱 ...
Administrator
剛收貨,但係個扶手爛左,請跟進 karce 發表於 10/1/2013 12:53
TOP
nakata88 當前離線
初級會員
Nazcar 當前離線
進階會員
samlcy1997 當前離線
特級會員
bcdf 當前離線
唔知將軍澳區, 大約幾時呢? 因家中冇人 bcdf 發表於 10/1/2013 16:49
sniperbb 當前離線
lun1027 當前離線
我會幫你通知11-15號無人收貨。 A君 發表於 2013-1-8 18:16