剛收貨,但係個扶手爛左,請跟進
karce 發表於 10/1/2013 12:53


明白,我會跟進。

TOP

已收貨
謝謝A SIR~!!!

TOP

已收貨! 謝

TOP

到A shop 取貨的都可以提貨了~~~~

TOP

已到~裝好,唔算難,不過佢鑼絲果到搞左我半個鐘,原來已經係張野上面裝好左

TOP

唔知將軍澳區, 大約幾時呢? 因家中冇人

TOP

唔知將軍澳區, 大約幾時呢? 因家中冇人
bcdf 發表於 10/1/2013 16:49


收到電話再約對方~~

TOP

未收到電話呢

TOP

我會幫你通知11-15號無人收貨。
A君 發表於 2013-1-8 18:16


A sir,

我的貨是否已經安排好16 號之後才送貨?

THX

TOP

張S03比想像中好坐,但挨後無記憶鎖真係好削

反而M23 M25仲有得鎖下,真係唔錯,只差座墊唔透氣,下次有機會再幫襯

TOP