原帖由 roadwarrior 於 2009-6-13 22:02 發表


black text on black keys?

黑同刻,
between you got a new avatar finally

TOP

原帖由 majai214 於 2009-6-14 02:03 發表
今日提了貨thanks

thanks very much, enjoy !

TOP

原帖由 babeface 於 2009-6-14 02:58 發表
貨已取
The mouse is GREAT !
Seriously considering the wireless one ...

Thanks, I will not consider again, because I have made my decision already

TOP

原帖由 San San 於 2009-6-14 10:01 發表
貨以取,貨品質素比想像中更好,由其是那HHK Lite 2 ,能買到心頭好,萬分感謝!!

100% agree....enjoy!

btw:
急不及待下一團的可以pm我, 週二就要回去了
6月尾日本有很多新產品一齊出
非常令人興奮............

TOP

原帖由 sup 於 2009-6-14 11:22 發表

100% agree....enjoy!

btw:
急不及待下一團的可以pm我, 週二就要回去了
6月尾日本有很多新產品一齊出
非常令人興奮............

嘩~
有無 link 可以睇下有咩新野來緊會出架?
不過我都要等下一團架喇 ...

TOP

今日已上Ashop取貨,THX!!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

已取, 謝謝團主及 A sir

TOP

已取thx

TOP

原帖由 babeface 於 2009-6-14 15:30 發表

嘩~
有無 link 可以睇下有咩新野來緊會出架?
不過我都要等下一團架喇 ...

hsf,keyboard,some useful stuffs...lets wait and see

TOP