A君 當前離線
最錯係-錯係人地錯,啱係自己啱 ...
Administrator
A sir, 運輸要收我3百幾蚊人仔, 你查查咩事, 我叫佢唔好送過黎住 ellips 發表於 18/7/2015 12:20
TOP
佢同我講按重量同埋要叫街車, 不過one off 豪俾佢咯 kenkwong 發表於 18/7/2015 13:00
kenkwong 當前離線
進階會員
呢間運輸離哂譜.... A君 發表於 2015-7-18 14:34
siuhk2006 當前離線
CD-ROM
wingedhorse 當前離線
中級會員
咬蕉 當前離線
hahaha
dlun 當前離線
星期四收到送貨電話,因我屋企office hour無人,所以約左星期六上午交貨,但等左成朝都無影,打比佢先同我 ... dlun 發表於 19/7/2015 14:27