A sir, 運輸要收我3百幾蚊人仔, 你查查咩事, 我叫佢唔好送過黎住
ellips 發表於 18/7/2015 12:20


明白

TOP

佢同我講按重量同埋要叫街車, 不過one off 豪俾佢咯
kenkwong 發表於 18/7/2015 13:00


呢間運輸離哂譜....

TOP

呢間運輸離哂譜....
A君 發表於 2015-7-18 14:34



    多謝晒A SIR幫手跟進扣關及一切事宜. 好多運輸都係甘上下

TOP

經我不停打去該運輸公司,終於知道點解了..
呢間運輸公司原本住宅附加費係劃一的,但在轉手後收費唔同左
各區收費唔同,由$25到$150不等,但並無資料說明
頭20KG收$25,超重每kg加收$0.6

基本上任佢up...

TOP

已經收到 但要補$47

TOP

已收, 沙田+$57

TOP

已收,屯門+48

TOP

星期四收到送貨電話,因我屋企office hour無人,所以約左星期六上午交貨,但等左成朝都無影,打比佢先同我講星期六司機放假唔送了,我問佢咁幾時送,佢答我未知,我話"下,咁都得?",佢話"係,未知送貨日期".....

私信左成個case比a sir,但聽佢語氣都應該幫我唔到,所以想問下各位師兄有無人好似我咁?仲有我而家可以點做?

TOP

本帖最後由 A君 於 2015-7-19 14:32 編輯
星期四收到送貨電話,因我屋企office hour無人,所以約左星期六上午交貨,但等左成朝都無影,打比佢先同我 ...
dlun 發表於 19/7/2015 14:27


我覆左你pm
請你放心,絕對唔會比左錢唔比貨你的

TOP

oh, 麻煩你幫我跟進

TOP