已收到及安裝,住宅+50, 麻煩A sir 了
evil_clone 發表於 16/7/2015 23:04


加50 ?

TOP

小版的快到了
今團很多枝節,除被扣關外,廠方跟運輸公司也因重量問題有爭端,致令部份延遲送貨,已著廠方不再使用這運輸公司,對遲左送貨真的非常對不起

TOP

加50 ?
A君 發表於 2015-7-17 14:14



    是

TOP


evil_clone 發表於 17/7/2015 18:22


呢間運輸搶錢,已經無啦啦話件貨超重,要廠補付運費

TOP

終於今天下午收貨了, 我都是加50.
半小時安裝好, 坐得很滿意

TOP

呢間運輸搶錢,已經無啦啦話件貨超重,要廠補付運費
A君 發表於 2015-7-17 18:25



    要廠補

TOP

仍然未收到........

TOP

A sir, 運輸要收我3百幾蚊人仔, 你查查咩事, 我叫佢唔好送過黎住

TOP

終於今天下午收貨了, 我都是加50.
半小時安裝好, 坐得很滿意
kenkwong 發表於 2015-7-17 20:00

我送去土瓜灣, 只收$25

TOP

我送去土瓜灣, 只收$25
bishop168 發表於 2015-7-18 12:30



    佢同我講按重量同埋要叫街車, 不過one off 豪俾佢咯

TOP