A君 當前離線
最錯係-錯係人地錯,啱係自己啱 ...
Administrator
已收到及安裝,住宅+50, 麻煩A sir 了 evil_clone 發表於 16/7/2015 23:04
TOP
evil_clone 當前離線
Moderator
加50 ? A君 發表於 2015-7-17 14:14
是 evil_clone 發表於 17/7/2015 18:22
kenkwong 當前離線
進階會員
呢間運輸搶錢,已經無啦啦話件貨超重,要廠補付運費 A君 發表於 2015-7-17 18:25
siuhk2006 當前離線
CD-ROM
ellips 當前離線
初級會員
bishop168 當前離線
終於今天下午收貨了, 我都是加50. 半小時安裝好, 坐得很滿意 kenkwong 發表於 2015-7-17 20:00
我送去土瓜灣, 只收$25 bishop168 發表於 2015-7-18 12:30