good16 當前離線
進階會員
原帖由 tobyho91 於 2009-9-17 02:30 發表 我覺得我件野都有D問題咁.. 我UP 1D 人地比既CODE都RUN唔到既..係我唔識用,定係隻野有問題呀.. 我跟足左STEP嫁喎
TOP
A君 當前離線
最錯係-錯係人地錯,啱係自己啱 ...
Administrator
kwan3k 當前離線
中級會員
qazwsxedcrfv000 當前離線
原帖由 good16 於 2009-9-16 20:35 發表 退arduino 係退幾多錢? 單買同套件好似唔同
原帖由 qazwsxedcrfv000 於 2009-9-17 17:09 發表 淨退Arduino 2009 單買跟標價退$120 套餐退$110
原帖由 kwan3k 於 2009-9-17 16:42 發表 團長換supplier,係換想換個d人定全部都要換 有d人無問題,不過見到人地有得換,會唔會唔happy
tobyho91 當前離線
原帖由 good16 於 2009-9-17 12:56 發表 有冇出現unknown device ? 試最簡單的LED 燈先,如果重係唔得,好大機會係件野有事,一係退一係換 真係衰多口....我又出現unknown device rip 得
風之小文 當前離線
原帖由 風之小文 於 2009-9-17 00:21 發表 團主,我想問下你退錢 & 退貨計劃係點??? 退錢退全數或點計?? 剩係可以退Arduino ?? 如果我想退全set野,ok??? 駛唔駛要你"認為"有問題先可以換?? ...
Sora 當前離線