原帖由 tobyho91 於 2009-9-17 02:30 發表
我覺得我件野都有D問題咁..
我UP 1D 人地比既CODE都RUN唔到既..係我唔識用,定係隻野有問題呀..
我跟足左STEP嫁喎

有冇出現unknown device ?
試最簡單的LED 燈先,如果重係唔得,好大機會係件野有事,一係退一係換

真係衰多口....我又出現unknown device rip 得

TOP

有問題的團友先跟名單列出意願先,再商議解決辦法嘛。

TOP

團長換supplier,係換想換個d人定全部都要換

有d人無問題,不過見到人地有得換,會唔會唔happy

TOP

原帖由 good16 於 2009-9-16 20:35 發表

退arduino 係退幾多錢?

單買同套件好似唔同


淨退Arduino 2009
單買跟標價退$120
套餐退$110

TOP

原帖由 tobyho91 於 2009-9-17 02:30 發表
我覺得我件野都有D問題咁..
我UP 1D 人地比既CODE都RUN唔到既..係我唔識用,定係隻野有問題呀..
我跟足左STEP嫁喎


Arduino IDE 嘅sample codes用唔用到?

TOP

原帖由 qazwsxedcrfv000 於 2009-9-17 17:09 發表


淨退Arduino 2009
單買跟標價退$120
套餐退$110

mega 的都好似有問題?

P.S. 團長又去左潛水,佢又自言自語,我地又自言自語
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... age=209#pid21460673

[ 本帖最後由 good16 於 2009-9-17 17:31 編輯 ]

TOP

原帖由 kwan3k 於 2009-9-17 16:42 發表
團長換supplier,係換想換個d人定全部都要換

有d人無問題,不過見到人地有得換,會唔會唔happy

「d人」(團友)係無問題ge ...只係「某d 人」(花生友)有問題姐,有咁ge 事,大家都唔happy ga la... 團長又要搞咁多野,我地退貨又要搞咁多野

團長換supplier,係換想換個d人定全部都要換<< 都換唔到,講來都無用
基本上原本唔係這個supplier,係團長自己鍾意換就換

無得換ge,團長保一年... 同埋團長係衷心咁請我地無佢講的幾項特別問題就請接受,不過好似好多人的貨都有問題(eg unknown device),我真係唔知全團退好定點...

不過如果保一年的話,一年內發現件野有壞,團長係唔係用各位退左的貨,一換一?換言之,有事的話就由佢繼續有事

[ 本帖最後由 good16 於 2009-9-17 17:30 編輯 ]

TOP

原帖由 good16 於 2009-9-17 12:56 發表

有冇出現unknown device ?
試最簡單的LED 燈先,如果重係唔得,好大機會係件野有事,一係退一係換

真係衰多口....我又出現unknown device rip 得

我做到閃1盞燈囉..姐係直接插LED落去個樣..

但係如果+
[[ITEM-11]]
LCD按鍵擴展板LCD Keypad Shield
就唔得

TOP

團主,請你回答我o既問題!!
le D應該係好多團友想問o既野............

\
原帖由 風之小文 於 2009-9-17 00:21 發表

團主,我想問下你退錢 & 退貨計劃係點???
退錢退全數或點計??
剩係可以退Arduino ??
如果我想退全set野,ok???

駛唔駛要你"認為"有問題先可以換??
...


點解唔可以全數退?
件事搞左咁耐,而且錯不在我地(團友)
點解要我地幫你分擔損失??

[ 本帖最後由 風之小文 於 2009-9-17 19:24 編輯 ]

TOP

換/退arduino 貨+錢名單(如有人想,請跟隊):
*** 換貸的意思係換supplier,換過另一個supplier 的貨
1) good16 (退/換!)
2)風之小文(退!)
3) yiu1(退!)
4)薯餅v.v(退/換!)
5)pch0113(退/換!)
6)tin(退!)
7)Sora(退!)(我果個係套裝內的)
8)
9)
10)

TOP