風之小文 當前離線
中級會員
TOP
tin 當前離線
進階會員
原帖由 風之小文 於 2009-9-14 01:01 發表 先多謝 kwan3k兄咁幫大家................ 但係大家有冇諗過,究竟而家團主死左去邊????? 我真係好想退錢、退貨......... 而家有D得物冇所用......
cool4u_hk 當前離線
☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★
原帖由 tin 於 2009-9-14 01:18 發表 團主死左去邊?..............死海
yiu1 當前離線
good16 當前離線
原帖由 cool4u_hk 於 2009-9-14 10:43 發表 團主應該唔會再係到覆人 應該叫 A Sir block 佢 PM 淨係可以係到 留言
原帖由 good16 於 2009-9-14 12:33 發表 進階會員係唔係可以invisible 登入? 可唔可以set 到團長冇得invisible ?因為我見佢PM 我地的時間都話離線... 等大家知道佢有冇上來,又有冇睇到個post 又唔reply..
kwan3k 當前離線
原帖由 cool4u_hk 於 2009-9-14 12:50 發表 其實團主唔出黎都正常既... 但都起碼單聲話唔會再回post 話淨係只會PM覆 講一句唔會死 只會比好多人插幾下 有冇得退錢 都 ...
原帖由 kwan3k 於 2009-9-14 16:25 發表 團長係個學生,唔通自已食左100個arduino?
原帖由 good16 於 2009-9-14 16:39 發表 你想表達咩? 佢食唔食都好,最緊要有交代... 有板友話想幫佢...佢諗住自己一個搞掂,但事實放在眼前