已取貨了!
感謝呂布和A蛇!
手感唔錯接收都幾好!
不羈的才子 發表於 2010-4-12 22:50



    又呂布又a蛇,你都幾風趣戔鬼

TOP

i got the pm, thz !!
有無話最遲要去拎?
davidfox 發表於 2010-4-13 16:03



    今個星期日前, on or before this Sunday ar! (真係唔得可以pm本人)

TOP

本帖最後由 kenofstephen 於 2010-4-16 15:29 編輯

以下是waiting list:

8989
t01257
terry_cheong x2
insatiable
asRock
charleslsc
laoye2009
jaywalker99
kelvin31
hoitik

TOP

我要星期六先有時間去,唔好意思。

TOP

星期一刷定牙去先得^^嘿嘿

TOP

你好,我也想加入做waiting list

TOP

Sorry, will pick up on this Sat...

TOP

以下是waiting list:

8989
t01257
terry_cheong x2
insatiable
asRock
charleslsc
laoye2009
jaywalker99
...
kenofstephen 發表於 2010-4-15 09:34 PM


thank you so much

TOP

今日已取貨,thx

TOP

已取貨,試用過後,手感ok。

TOP