Dell mon 收到貨
唔該晒

TOP

When will the next group start?
I want to get a Ducky Shining keyboard!!
Thanks~

TOP

幾時有下團dell mon 團購
99bbq 發表於 2011-10-28 09:55


同一問題~~~

TOP

同一問題~~~
yeung-so 發表於 2011-11-3 02:20


MON唔係同腦場一樣價咩?

TOP

同一問題~~~
yeung-so 發表於 2011-11-3 02:20


MandyStarz 2011-10-30 22:52
請問下團大約幾時會開始?
Thanks.

99hk.biz 2011-10-31 19:18
暫時仲未 sure

I asked before....
Seems need wait lu.........

TOP

本帖最後由 zoin0000 於 2011-11-3 12:01 編輯
MON唔係同腦場一樣價咩?
【華】 發表於 2011-11-3 07:56


3年保 佢一隻平150-200

TOP

應該下個禮拜會開新團

TOP

3年保 佢一隻平150-200
zoin0000 發表於 2011-11-3 12:01


咁包幾多死光點?

TOP

應該下個禮拜會開新團
99hk.biz 發表於 2011-11-3 19:33



    Good~~~
I will buy Shining and Steelseires 4HD

TOP

應該下個禮拜會開新團
99hk.biz 發表於 2011-11-3 19:33


TOP