mon已收

TOP

Dell Mon 已收貨 Thx !

"請問使唔使要再網上登記保用"
hktvro 發表於 2011-10-22 03:24



    點登記????

TOP

一向買開唔駛再登記,有問題要CALL DELL報SERIAL NUM,ORDER NUM之類就OK

TOP

Mon 剛剛收貨~

TOP

剛剛收貨 Dell Mon 一個

TOP

THZ 昨晚收到一隻DELL MON

TOP

想問問有無邊款MOUSEPAD 最夾 MAMBA
因為自己用個隻STEALSERIS 既 SP, 發現隻MAMBA 跟本郁唔到...
想換返張靚PAD 夾隻MAMBA

TOP

幾時有下團dell mon 團購

TOP

想問問有無邊款MOUSEPAD 最夾 MAMBA
因為自己用個隻STEALSERIS 既 SP, 發現隻MAMBA 跟本郁唔到...
想換返張 ...
koy168 發表於 2011-10-28 00:53


Mamba呢類高靈敏度Mouse係要配硬Pad

例如Razer Ironclad, Razer Scarab之類

TOP

部2711仲係咁貴

TOP