terrychan 當前離線
中級會員
TOP
nam18112001 當前離線
KCHK 當前離線
liontmfc 當前離線
D5000 初心者
tommy913 當前離線
進階會員
wck308 當前離線
初級會員
A君 當前離線
最錯係-錯係人地錯,啱係自己啱 ...
Administrator
a sir, 件貨最多可以係店內hold幾耐呀?? 我怕到貨時唔係hk @@ 仲有,除了a shop,會有其他區既取貨點嗎??謝 ... HB-0079 發表於 6/12/2010 22:40
deltasscsu50 當前離線
Doraclub 當前離線