A君 當前離線
最錯係-錯係人地錯,啱係自己啱 ...
Administrator
M90條link 變咗Vito, 想問要 大碼 Vito (無腳踏) 連運費要幾錢? 878 發表於 8/11/2021 23:26
TOP
878 當前離線
進階會員
ken001 當前離線
鐵道員
風風 當前離線
回覆 A君 咁M90D 同 M90C 都係一樣, 淨係用返棉坐墊嗎? 點買法? 謝謝 878 發表於 8/11/2021 23:50
想搵張緊湊少少俾老人家坐,我見最細應該係 Vito S ,同 M91C 有咩唔同,同幾錢… 唔該 A sir ... 風風 發表於 9/11/2021 15:30
Oji 當前離線
初級會員
aaronlui 當前離線
中級會員