預告:
下團將有散线提供,另外也可以提供定制模組綫!!
只要你提供PSU型號,模組綫類別,長度就可以提供定制 ...
qscaxz 發表於 2012-11-8 02:14 AM



正!

cossair hx650 /750等緊你

TOP

回復  fat007007007

"又"比佢地扣住D貨 ??
我未比人扣過貨!只係地址小出入!已更正!
-------
不過小弟本月 ...
qscaxz 發表於 2012-11-7 00:28



我之前訂野D貨過大陸關成日比人扣住

TOP

Ching下次會幾時開團?
我想睇下次時間啱唔啱先諗下join唔join團
我宜家好需要淨化電源

TOP

本帖最後由 lhk2233 於 2012-11-10 12:04 編輯

Delete~~~

TOP

13/11:終於翻到屋企!俾D時間我分貨,盡快安排放上A店!謝體諒!

TOP

今日放唔放到A SHOP樓主

TOP

現在準備放貨上A店,放好再留言!謝謝!

TOP

各團友,貨已上A店,請各位於21號或之前上A店交收!
如無余款未付或退款的話,只需付A費HKD10!

因身在外,取貨PM將晚上補上!

TOP

15/11:全員已PM!!

TOP

已取貨

TOP