貨已取,麻煩晒a-sir
把無敵傘真係好大

[ 本帖最後由 panpan01 於 2009-6-23 20:58 編輯 ]

TOP

今日攞左傘,真係唔該晒團長同ASHOP~

但係我發覺D顏色同傘王個網有出入,都幾大出入下><

男仕傘/素色系列 Man-31-紫藍

見圖以為淺淺地藍色,但見面實物就係深藍色~

TOP

原帖由 a886 於 2009-6-23 08:54 PM 發表
一兩日點會數到下星期~

你答緊我嗎?

TOP

原帖由 starart 於 2009-6-23 21:01 發表
今日攞左傘,真係唔該晒團長同ASHOP~

但係我發覺D顏色同傘王個網有出入,都幾大出入下><

男仕傘/素色系列 Man-31-紫藍

見圖以為淺淺地藍色,但見面實物就係深藍色~


我都係買紫藍.....真係幾大出入, 唔知傘王可否 說明一下?
真係色差問題, 還是比錯左深藍

另外一把 自動隨身傘 就無咁既問題 紅色 實物如圖

[ 本帖最後由 remote0321 於 2009-6-23 21:41 編輯 ]

TOP

原帖由 a886 於 2009-6-23 20:55 發表
裝到5個人嗎?golf傘


應該可以...逼d lor.. 等於正常直傘遮2個人

TOP

原帖由 remote0321 於 2009-6-23 21:40 發表


我都係買紫藍.....真係幾大出入, 唔知傘王可否 說明一下?
真係色差問題, 還是比錯左深藍

另外一把 自動隨身傘 就無咁既問題 紅色 實物如圖


我可以肯定無俾錯深藍. 深藍是另有其傘, 跟黑色又係好似.

依家問題純粹係紫藍實物跟網上打晒燈拍下o既照片相差真的很大.
這就要傘王回覆. 想要快d答覆, 你可以上網王網問.

TOP

已取貨,
Thank you 團長& A-Sir

TOP

已取貨...
謝謝 A-Sir & 團主...

頭先返到屋企果頭... 落大雨...
不過, 只係試左 <螳螂拳傘>

因為無理由有長傘唔用用三折傘 XD
果然係fing 一 fing 就飛甩水珠!!!

<男仕傘/素色系列> 拎上手比 <螳螂拳傘> 重唔少...
<螳螂拳傘> 就唔覺得佢重.. 可能係長傘既關係...

有件有趣既野... 就係... <螳螂拳傘> 個牌寫韓文既...

[ 本帖最後由 jycw 於 2009-6-23 22:40 編輯 ]

TOP

回覆 1155# 的帖子

係~

TOP

回覆 1158# 的帖子

Salaryman
Thanks a lot.
係燈光下,彈簧傘 & 型男傘都冇問題。
出左深e都冇雨落,
上左火車先落狗屎,
落左火車又冇雨落。:funk:
頂。

[ 本帖最後由 bad3luck 於 2009-6-23 22:12 編輯 ]

TOP