panpan01 當前離線
毛仔!!!!
進階會員
TOP
starart 當前離線
初級會員
魂浪丸 當前離線
原帖由 a886 於 2009-6-23 08:54 PM 發表 一兩日點會數到下星期~
remote0321 當前離線
中級會員
原帖由 starart 於 2009-6-23 21:01 發表 今日攞左傘,真係唔該晒團長同ASHOP~ 但係我發覺D顏色同傘王個網有出入,都幾大出入下>< 男仕傘/素色系列 Man-31-紫藍 見圖以為淺淺地藍色,但見面實物就係深藍色~
rence 當前離線
原帖由 a886 於 2009-6-23 20:55 發表 裝到5個人嗎?golf傘
salaryman 當前離線
原帖由 remote0321 於 2009-6-23 21:40 發表 我都係買紫藍.....真係幾大出入, 唔知傘王可否 說明一下? 真係色差問題, 還是比錯左深藍 另外一把 自動隨身傘 就無咁既問題 紅色 實物如圖
mic201 當前離線
jycw 當前離線
a886 當前離線
特級會員
bad3luck 當前離線