薯餅v.v 當前離線
特級會員
TOP
good16 當前離線
進階會員
原帖由 trigger74 於 2009-7-31 19:06 發表 ..... 我自己焊都好過係手d 板..... 我塊2009板粒 FET 一隻腳疑似 dry joint, 雖然用得, 但都唔知焊唔焊返佢好...
SL275060.JPG (121.63 KB)
下載次數:57
2009-7-31 19:17
trigger74 當前離線
中級會員
原帖由 薯餅v.v 於 2009-7-31 19:07 發表 自己係淘寶search kwan3k 啦 有買散件既記錄ga
原帖由 trigger74 於 2009-7-31 19:20 發表 剛剛 加左相, 睇返 #1097 我地係expect係好的quality, 手焊係冇問題, 不過要有番d功架先好出黎見人... 話晒大家都真金白銀比出黎
原帖由 good16 於 2009-7-31 19:21 發表 http://rate.taobao.com/user-rate-253658023.htm 真係wor , 連1.5M USB 線都有埋
Sora 當前離線
原帖由 Sora 於 2009-7-31 19:27 發表 佢話係佢朋友焊ga bor~ anyway,而家搞成咁,唔知點收科
EvilPig 當前離線
原帖由 good16 於 2009-7-31 19:07 發表 你指的是 cap ? resistor ?