仲有...點解各位師兄都有咁明顯既"積" ga....
我聽團主講..kwan3k 話佢做到100幾隻
但之後2星期又拖多2星期
幾時出黎解話
你咁樣搞我地好心痛(對我地既錢換到咁既野) ..又令團主好難做..

重焊左出黎既貨幾時有 重焊仲係咁又點 仲未拎去送修既又可以點做

[ 本帖最後由 薯餅v.v 於 2009-7-31 19:15 編輯 ]

TOP

原帖由 trigger74 於 2009-7-31 19:06 發表
.....  我自己焊都好過係手d 板.....
我塊2009板粒 FET 一隻腳疑似 dry joint, 雖然用得, 但都唔知焊唔焊返佢好...

咩係dry joint

小弟唔識...

SL275060.JPG (121.63 KB)

SL275060.JPG

TOP

剛剛 加左相, 睇返 #1097
我地係expect係好的quality, 手焊係冇問題, 不過要有番d功架先好出黎見人...

話晒大家都真金白銀比出黎

TOP

原帖由 薯餅v.v 於 2009-7-31 19:07 發表

自己係淘寶search kwan3k 啦
有買散件既記錄ga

http://rate.taobao.com/user-rate-253658023.htm

真係wor , 連1.5M USB 線都有埋

TOP

原帖由 trigger74 於 2009-7-31 19:20 發表
剛剛 加左相, 睇返 #1097
我地係expect係好的quality, 手焊係冇問題, 不過要有番d功架先好出黎見人...

話晒大家都真金白銀比出黎

同意

TOP

原帖由 good16 於 2009-7-31 19:21 發表

http://rate.taobao.com/user-rate-253658023.htm

真係wor , 連1.5M USB 線都有埋

仲買左好多空pcb 仲有零件
買好曬之後同我地講ft232 冇貨開吾到工著
之後買到d ft232 就咁焊就比我地添

TOP

佢話係佢朋友焊ga bor~
anyway,而家搞成咁,唔知點收科

TOP

咁我自己去賽格買料返黎焊都冇咁勞氣.....

TOP

原帖由 Sora 於 2009-7-31 19:27 發表
佢話係佢朋友焊ga bor~
anyway,而家搞成咁,唔知點收科

我想退錢for mega&2009 lo
但係團主話我知佢係上大陸拎零件番落香港自己重焊..
但係睇番diy POST 佢今年先買支雞
點算

TOP

原帖由 good16 於 2009-7-31 19:07 發表

你指的是

cap ? resistor ?

其實焊得好GE 板冇一樣會DUN 到

TOP