原帖由 薯餅v.v 於 2009-7-31 17:29 發表

係kwan3k 自己買散件  自己焊  之後比團主賣的

退錢啦...
我地唔要D咁GE 2009, SHIELD照要...

TOP

原帖由 bchan 於 2009-7-31 18:14 發表

退錢啦...
我地唔要D咁GE 2009, SHIELD照要...

x2
mega 同2009 我想退貨
團主幫我同kwan3k 傾下得吾得

TOP

原帖由 薯餅v.v 於 2009-7-31 14:55 發表

圖可見..
這焊工根本沒可能可以收貨
你睇下粒錫大到...
要焊成咁  我都得啦

大前題係...差吾緊要..
吾work,焊吾實先係王者

話時話  2709  我都剛剛先發現 ...

我唔識睇d 鍚點先叫大粒

TOP

原帖由 good16 於 2009-7-31 18:43 發表

我唔識睇d 鍚點先叫大粒

可能係相既問題吧
但係真係咩曬lo

TOP

原帖由 good16 於 2009-7-31 18:43 發表

我唔識睇d 鍚點先叫大粒

佢O個款係焊熔左之後好易DUN 到出嚟, 咁就就叫大粒LA, 正常O個D 唔會有咁O既情況

TOP

原帖由 薯餅v.v 於 2009-7-31 18:46 發表

可能係相既問題吧
但係真係咩曬lo

不如整埋個背俾你地睇...溶左PCB 係唔係

其實我收貨時睇過三塊....一係d 錫大粒到 一係MCU 花左....一係焊唔死...一係"咩"左,咩都齊,只可以幾害取其輕

SL275057.JPG (112.82 KB)

SL275057.JPG

SL275058.JPG (107.44 KB)

SL275058.JPG

TOP

.....  我自己焊都好過係手d 板.....
我塊2009板粒 FET 一隻腳同 Fuse 疑似 dry joint, 雖然用得, 但都唔知焊唔焊返佢好...



[ 本帖最後由 trigger74 於 2009-7-31 19:17 編輯 ]

TOP

原帖由 good16 於 2009-7-31 19:01 發表

不如整埋個背俾你地睇...溶左PCB 係唔係

其實我收貨時睇過三塊....一係d 錫大粒到 一係MCU 花左....一係焊唔死...一係"咩"左,咩都齊,只可以幾害取其輕

又鬥衰  鬥死人咩


DSC00261.JPG

TOP

原帖由 trigger74 於 2009-7-31 19:06 發表
.....  我自己焊都好過係手d 板.....
我塊2009板粒 FET 一隻腳疑似 dry joint, 雖然用得, 但都唔知焊唔焊返佢好...

自己係淘寶search kwan3k 啦
有買散件既記錄ga

TOP

原帖由 EvilPig 於 2009-7-31 18:56 發表

佢O個款係焊熔左之後好易DUN 到出嚟, 咁就就叫大粒LA, 正常O個D 唔會有咁O既情況

你指的是

cap ? resistor ?

TOP