EvilPig 當前離線
中級會員
TOP
薯餅v.v 當前離線
特級會員
原帖由 EvilPig 於 2009-7-31 17:29 發表 其實淘寶上面賣O個D arduino 好多都係用機整, 最少話會過左QC test 先會賣, 我諗佢地都唔想人地俾劣評佢地, 但係團長D 2009 唔係, 係 2709 好似有好多問題, 究竟係點訂返嚟, 我地係唔係都有權知呢
原帖由 薯餅v.v 於 2009-7-31 17:35 發表 再講多句 有買開淘寶一件件既成品就知 壞左通常都係換過隻 有咩可能解焊之後用原pcb 再焊過
原帖由 EvilPig 於 2009-7-31 17:42 發表 就算係都好易焊壞塊PCB
原帖由 薯餅v.v 於 2009-7-31 17:44 發表 再講 重焊我真係冇信心 D 電容用手掃下都斷腳 E+又搞到冇野玩啦
風之小文 當前離線
原帖由 EvilPig 於 2009-7-31 17:50 發表 你個電容O係個個位真係焊返去都幾難... 其實O個隻電容唔用機焊都幾難信佢會焊得好...
bchan 當前離線
原帖由 薯餅v.v 於 2009-7-31 17:29 發表 係kwan3k 自己買散件 自己焊 之後比團主賣的
原帖由 bchan 於 2009-7-31 17:54 發表 所以咪話如果係咁左手交右手搵錢我搵人做埋SMD都得..