其實淘寶上面賣O個D arduino 好多都係用機整, 最少話會過左QC test 先會賣, 我諗佢地都唔想人地俾劣評佢地,
但係團長D 2009 唔係, 係 2709 好似有好多問題, 究竟係點訂返嚟, 我地係唔係都有權知呢

TOP

原帖由 EvilPig 於 2009-7-31 17:29 發表
其實淘寶上面賣O個D arduino 好多都係用機整, 最少話會過左QC test 先會賣, 我諗佢地都唔想人地俾劣評佢地,
但係團長D 2009 唔係, 係 2709 好似有好多問題, 究竟係點訂返嚟, 我地係唔係都有權知呢

係kwan3k 自己買散件  自己焊  之後比團主賣的

TOP

再講多句   有買開淘寶一件件既成品就知
壞左通常都係換過隻
有咩可能解焊之後用原pcb 再焊過

TOP

原帖由 薯餅v.v 於 2009-7-31 17:35 發表
再講多句   有買開淘寶一件件既成品就知
壞左通常都係換過隻
有咩可能解焊之後用原pcb 再焊過

就算係都好易焊壞塊PCB

TOP

原帖由 EvilPig 於 2009-7-31 17:42 發表

就算係都好易焊壞塊PCB

再講  重焊我真係冇信心
D 電容用手掃下都斷腳
E+又搞到冇野玩啦

TOP

原帖由 薯餅v.v 於 2009-7-31 17:44 發表

再講  重焊我真係冇信心
D 電容用手掃下都斷腳
E+又搞到冇野玩啦

你個電容O係個個位真係焊返去都幾難...
其實O個隻電容唔用機焊都幾難信佢會焊得好...

TOP

I  want to ask that,
I should use the "mini USB >> USB" or "mini USB >>  serial port" to connect the  PC and Arduino????

[ 本帖最後由 風之小文 於 2009-7-31 18:13 編輯 ]

TOP

原帖由 EvilPig 於 2009-7-31 17:50 發表

你個電容O係個個位真係焊返去都幾難...
其實O個隻電容唔用機焊都幾難信佢會焊得好...

KWAN3K 又潛水

TOP

原帖由 薯餅v.v 於 2009-7-31 17:29 發表

係kwan3k 自己買散件  自己焊  之後比團主賣的

所以咪話如果係咁左手交右手搵錢我搵人做埋SMD都得..

TOP

原帖由 bchan 於 2009-7-31 17:54 發表

所以咪話如果係咁左手交右手搵錢我搵人做埋SMD都得..

咁既qc  成本吾洗$70人仔  咁正  點解我地吾自己焊呢?
因為我地要既係良好qc

TOP