bchan 當前離線
中級會員
原帖由 薯餅v.v 於 2009-7-31 15:29 發表 順手係到POST 相啦 果日搵吾到ARDUINO...所以咪去換lo 換完之後....WORK曬.. 但係母腳仲係有d 問題,又花左pcb..smd 咩咩地,2粒電容又吾係焊得好實..算啦..玩到就玩著先..遲d 再睇下點............ ...
TOP
薯餅v.v 當前離線
特級會員
原帖由 bchan 於 2009-7-31 16:18 發表 睇D焊工, 唔會係佢地自己焊掛?
EvilPig 當前離線
tobyho91 當前離線
進階會員
原帖由 tobyho91 於 2009-7-31 16:26 發表 我想退訂呀! 咁耐又乜都未齊,D貨又變左第2D 我自己上TAOBAO 見到D 仲平過樓主既 SHIP番大陸搵我老豆收件,都冇咁嬲 E家真係唔知等幾耐!等到,又唔知件野玩唔玩到..算點呀!!!
原帖由 薯餅v.v 於 2009-7-31 16:24 發表 真係有早知買df
jefferychan 當前離線
原帖由 bchan 於 2009-7-31 16:32 發表 同意...就算我TAOBAO SHIP 香港都OK啦...幾廿蚊... 個問題係賣D貨唔係原本講果D...同之前賣老番耳筒有咩分別? 落好單先轉第2樣..都唔PM人 confirm.... 我可以選唔要JE