原帖由 薯餅v.v 於 2009-7-31 15:29 發表
順手係到POST 相啦
果日搵吾到ARDUINO...所以咪去換lo
換完之後....WORK曬..
但係母腳仲係有d 問題,又花左pcb..smd 咩咩地,2粒電容又吾係焊得好實..算啦..玩到就玩著先..遲d 再睇下點............
...


睇D焊工, 唔會係佢地自己焊掛?

TOP

原帖由 bchan 於 2009-7-31 16:18 發表


睇D焊工, 唔會係佢地自己焊掛?

我真係.......
無言無語
吾好話我同df 果d 機械人shop賣開既比....
就算同diy專區某幾位師兄賣出黎既成品
都差吾知幾多條街:funk:
萬幾蚊貨...接吾到就吾好接啦
E+你害左成團人啦

TOP

原帖由 bchan 於 2009-7-31 16:18 發表


睇D焊工, 唔會係佢地自己焊掛?

你睇佢咁耐先起到貨, 都知係山寨出嚟

TOP

真係有早知買df

TOP

我想退訂呀!
咁耐又乜都未齊,D貨又變左第2D
我自己上TAOBAO 見到D 仲平過樓主既
SHIP番大陸搵我老豆收件,都冇咁嬲

E家真係唔知等幾耐!等到,又唔知件野玩唔玩到..算點呀!!!

TOP

原帖由 tobyho91 於 2009-7-31 16:26 發表
我想退訂呀!
咁耐又乜都未齊,D貨又變左第2D
我自己上TAOBAO 見到D 仲平過樓主既
SHIP番大陸搵我老豆收件,都冇咁嬲

E家真係唔知等幾耐!等到,又唔知件野玩唔玩到..算點呀!!!

我想退番曬全部ARDUINO 2009 同MEGA

TOP

原帖由 薯餅v.v 於 2009-7-31 16:24 發表
真係有早知買df


我地宜家都係df架..
what de F 之嘛...

TOP

原帖由 tobyho91 於 2009-7-31 16:26 發表
我想退訂呀!
咁耐又乜都未齊,D貨又變左第2D
我自己上TAOBAO 見到D 仲平過樓主既
SHIP番大陸搵我老豆收件,都冇咁嬲

E家真係唔知等幾耐!等到,又唔知件野玩唔玩到..算點呀!!!

同意...就算我TAOBAO SHIP 香港都OK啦...幾廿蚊...
個問題係賣D貨唔係原本講果D...同之前賣老番耳筒有咩分別?

落好單先轉第2樣..都唔PM人 confirm.... 我可以選唔要JE

TOP

原帖由 bchan 於 2009-7-31 16:32 發表

同意...就算我TAOBAO SHIP 香港都OK啦...幾廿蚊...
個問題係賣D貨唔係原本講果D...同之前賣老番耳筒有咩分別?

落好單先轉第2樣..都唔PM人 confirm.... 我可以選唔要JE


最煩就係個團長潛水......個價明知佢搵錢....."林"住大開開心...齊齊團購....點知.....

TOP

原帖由 bchan 於 2009-7-31 16:32 發表

同意...就算我TAOBAO SHIP 香港都OK啦...幾廿蚊...
個問題係賣D貨唔係原本講果D...同之前賣老番耳筒有咩分別?

落好單先轉第2樣..都唔PM人 confirm.... 我可以選唔要JE

我自己就未拎齊曬..但睇番熟既epc友..
除左arduino 2009同mega..
其他都好正常
真係好想退錢for 果2樣lo

TOP