wlckenny 當前離線
進階會員
TOP
idevil 當前離線
回復 wonghoyat 我唔知係機械keyboard wanwe 發表於 7-7-2012 18:25
前幾日見到有ching話黃金已經開賣, 今日出去望下 已經見到有2間有得賣, 公價!!*) ... r6g457 發表於 6-7-2012 19:18
tommykwan222 當前離線
GeorgeLoB
$100左右買唔買到? wanwe 發表於 2012-7-7 18:15
KT9507 當前離線
Keiro
中級會員
CMZ 當前離線
爛頭卒@BF4
回復 r6g457 單係USB 3.0 就已好正~ wlckenny 發表於 2012-7-8 01:32
用嚟插 mouse係咪會 3倍速㗎? CMZ 發表於 2012-7-8 11:53
penny=o= 當前離線
Chest 當前離線
Banned