回復 31# r6g457


    單係USB 3.0 就已好正~

TOP

本帖最後由 idevil 於 2012-7-8 08:05 編輯
回復  wonghoyat


    我唔知係機械keyboard
wanwe 發表於 7-7-2012 18:25


就算佢唔係機械鍵盤$100都買唔到啦
用下個腦諗下都知唔會$100 只講個外型設計都唔止$100
最平個個背光簿膜鍵盤都要$180

現在$100買到咩??? 買到一粒魔鬼出品的CNC KEYCAP咋
你無睇錯$100買得一粒鍵帽咋 (怕你唔識咩叫KEYCAP)

TOP

前幾日見到有ching話黃金已經開賣, 今日出去望下
已經見到有2間有得賣, 公價!!*)



...
r6g457 發表於 6-7-2012 19:18


換KEYCAP應該難搵到100%岩用
因好少空白鍵咁短  好難配

TOP

$100左右買唔買到?
wanwe 發表於 2012-7-7 18:15



    咪玩啦, 又usb3.0, 3.5mm延長, 又背光
如果真係100大家就會飛去買啦
100乘12先夠錢買呀

TOP

依隻真系好型,可惜有倉頡碼

TOP

回復  r6g457


    單係USB 3.0 就已好正~
wlckenny 發表於 2012-7-8 01:32



用嚟插 mouse係咪會 3倍速㗎?

TOP

用嚟插 mouse係咪會 3倍速㗎?
CMZ 發表於 2012-7-8 11:53


醒D 插手指啦, 買條usb 3.0 ext. cable 都要4、50 。

插CZ 80 正

TOP

嘩..好靚..好想買...可惜我岩岩先買左CM TRIGGER=.=有少少後悔...因為隻KB側邊有巨集制..打機成日禁錯制....

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP