冇手感....
A032798 發表於 2012-9-9 00:20


手感係睇你投影o係乜野上面~  
designall.jpg

TOP

手感係睇你投影o係乜野上面~
funfunhk 發表於 2012-9-14 12:44


沒錯非常同意  將來的手機要加這一個功能.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

好科幻的設計,能實用化真是厲害

TOP

手感係睇你投影o係乜野上面~
funfunhk 發表於 2012-9-14 12:44



    要影埋個頭先諗下按唔按落去^^~

TOP

話唔定過2年真係有
http://www.youtube.com/watch?v=lzsBwnv_dAg

TOP