samlcy1997 當前離線
特級會員
ching之前個post睇唔清楚model m全相有幾大 就咁睇落, 裝左手托的應該大過model m ... r6g457 發表於 2012-7-6 23:34
TOP
arkam 當前離線
中級會員
r6g457 當前離線
初級會員
我隻約闊22CM左右啦... samlcy1997 發表於 2012-7-6 23:40
藍燈唔錯=]我除左紫燈第2中意既係藍燈=]" arkam 發表於 2012-7-7 00:00
裝左手托的話, 由最頂去到最底約26cm r6g457 發表於 2012-7-7 00:12
綠燈先正 samlcy1997 發表於 2012-7-7 00:12
唔中意綠燈,,隻眼會好唔舒服 arkam 發表於 2012-7-7 00:53
raisin 當前離線
粒esc換左佢送果4粒其中一粒, pbt果d就冇打算咁快換 右邊io, 2個3.5mm插頭+1個usb3.0 左邊有個logo ... r6g457 發表於 2012-7-6 23:22
wlckenny 當前離線
進階會員
上面咪有價錢囉 tommykwan222 發表於 2012-7-6 20:44