ching之前個post睇唔清楚model m全相有幾大
就咁睇落, 裝左手托的應該大過model m ...
r6g457 發表於 2012-7-6 23:34



    我隻約闊22CM左右啦...

TOP

藍燈唔錯=]我除左紫燈第2中意既係藍燈=]"

TOP

我隻約闊22CM左右啦...
samlcy1997 發表於 2012-7-6 23:40

裝左手托的話, 由最頂去到最底約26cm

TOP

藍燈唔錯=]我除左紫燈第2中意既係藍燈=]"
arkam 發表於 2012-7-7 00:00



    綠燈先正

TOP

裝左手托的話, 由最頂去到最底約26cm
r6g457 發表於 2012-7-7 00:12



    果然...個手托好長...

TOP

綠燈先正
samlcy1997 發表於 2012-7-7 00:12



    唔中意綠燈,,隻眼會好唔舒服

TOP

唔中意綠燈,,隻眼會好唔舒服
arkam 發表於 2012-7-7 00:53
藍燈唔好得去邊...

TOP

粒esc換左佢送果4粒其中一粒, pbt果d就冇打算咁快換
右邊io, 2個3.5mm插頭+1個usb3.0

左邊有個logo
...
r6g457 發表於 2012-7-6 23:22


我想睇下果幾粒公仔鍵帽
我覺得呢隻算係最型既機械鍵盤, 係Tesoro Durandal可能有得比...

TOP

@@@@@"""  終於都出左喇,,,我明日就去買!!!!!!!!!!!!!!!!

TOP

上面咪有價錢囉
tommykwan222 發表於 2012-7-6 20:44



    我都見唔到幾多錢-.- CHING 你見到,,即係幾多錢,,

TOP