咩軸黎?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

好吾好用??

TOP

可透露少少 黃金邊間??
滑鼠走光 發表於 2012-7-6 22:31

2間都係黃金下層, 樓梯隔離, 主要賣kb/mouse

TOP

咩軸黎?
sasuke 發表於 2012-7-6 22:08

紅軸

TOP

正喎,有D師兄嫌機械無倉頡,而家少左個籍口唔買Lu
公價幾多?

期待多D相,換鍵帽同多角度拍攝:d ...
raisin 發表於 2012-7-6 20:30

粒esc換左佢送果4粒其中一粒, pbt果d就冇打算咁快換
右邊io, 2個3.5mm插頭+1個usb3.0
IMG_20120706_231759.jpg
左邊有個logo
IMG_20120706_231817.jpg

TOP

粒esc換左佢送果4粒其中一粒, pbt果d就冇打算咁快換
右邊io, 2個3.5mm插頭+1個usb3.0

左邊有個logo
...
r6g457 發表於 2012-7-6 23:22



    E隻野好型...

TOP

好吾好用??
laichu01 發表於 2012-7-6 23:03

小弟未用過其他機械軸kb, 但係試過某鋪頭的ducky紅軸, 2隻手感差唔多
用落一定爽過普通薄膜式kb

TOP

小弟未用過其他機械軸kb, 但係試過某鋪頭的ducky紅軸, 2隻手感差唔多
用落一定爽過普通薄膜式kb ...
r6g457 發表於 2012-7-6 23:26



    會唔會太大隻?(上手托的話),
(裝左)睇落好似仲大過MODEL M..

TOP

會唔會太大隻?(上手托的話),
(裝左)睇落好似仲大過MODEL M..
samlcy1997 發表於 2012-7-6 23:29

ching之前個post睇唔清楚model m全相有幾大
就咁睇落, 裝左手托的應該大過model m

TOP