sasuke 當前離線
進階會員
TOP
滑鼠走光 當前離線
Banned
laichu01 當前離線
中級會員
r6g457 當前離線
初級會員
可透露少少 黃金邊間?? 滑鼠走光 發表於 2012-7-6 22:31
咩軸黎? sasuke 發表於 2012-7-6 22:08
正喎,有D師兄嫌機械無倉頡,而家少左個籍口唔買Lu 公價幾多? 期待多D相,換鍵帽同多角度拍攝:d ... raisin 發表於 2012-7-6 20:30
samlcy1997 當前離線
特級會員
粒esc換左佢送果4粒其中一粒, pbt果d就冇打算咁快換 右邊io, 2個3.5mm插頭+1個usb3.0 左邊有個logo ... r6g457 發表於 2012-7-6 23:22
好吾好用?? laichu01 發表於 2012-7-6 23:03
小弟未用過其他機械軸kb, 但係試過某鋪頭的ducky紅軸, 2隻手感差唔多 用落一定爽過普通薄膜式kb ... r6g457 發表於 2012-7-6 23:26
會唔會太大隻?(上手托的話), (裝左)睇落好似仲大過MODEL M.. samlcy1997 發表於 2012-7-6 23:29