szechun 當前離線
中級會員
TOP
darksome 當前離線
進階會員
i am now still using my old RAZER Destructor is ur one will be better....?? jasonjhe 發表於 2010-5-13 11:32 PM
回復 darksome 請問個mouse pad 可以點樣買到? szechun 發表於 2010-5-14 01:51 AM
cuina 當前離線
sigma 當前離線
百萬傻炳 當前離線
未用過超過$20張mouse pad,真係唔明點解可以貴過o隻mouse cuina 發表於 2010-5-14 08:26 PM
IMG_5543.JPG (52.93 KB)
下載次數:61
2010-5-15 08:18