長放唔通電 hhd , ssd,
都有機會read唔返

TOP

藍光碟會唔會好D?
除左擺NAS, 我諗都要抄多份落碟

TOP

本帖最後由 pc1668 於 2023-7-25 17:46 編輯
長放唔通電 hhd , ssd,
都有機會read唔返
benchan2541 發表於 2023-7-16 18:13


encrypt and upload important files to cloud

ps. local backup is still required (HDD / SSD)

TOP

睇返原來唔係verbatim,係三菱同imation
一男子 發表於 2023-6-4 12:34
「威寶」本身就係「三菱」既副牌

TOP

回覆 43# hetzer 當年「吉碟」本身已經貴
千禧年前既燒碟機仲要未有「防燒死技術」 (burn proof)
每次燒碟都係一場「賭博」
(如果行 scsi 就相對穩定但部機連配套又偏貴)

TOP

本帖最後由 harryytm 於 2023-7-29 01:36 編輯
藍光碟會唔會好D?
除左擺NAS, 我諗都要抄多份落碟
C9_1 發表於 2023-7-25 15:55


BD-R HTL 用 phase change alloy 做記錄層
同 CD-R 同 DVD-R 用嘅染料式記錄層唔一樣
染料屬於有機化學物質好易會退色
令寫上去啲數據無咗

BD-R LTH 係後來有啲廠嘗試用返 CD-R 同 DVD 嘅染料式記錄層
去降低 BD-R 生產成本
但下場同 CD-R DVD-R 一樣
燒過之後嘅 BD-R LTH 幾年後會自動變成吉碟

TOP

我啲照片碟都無事 但都係即刻用硬碟造多個backup

TOP

本帖最後由 penay 於 2023-8-12 17:51 編輯

執屋嗰陣摷到啲舊Dvd-r碟各測試一隻
verbatim 2005年成功完全讀取
sohot 2006年 有啲檔案讀唔到(貪平雜牌碟奶嘢)
綠色底圖案cd-r 2006年成功完全讀取

TOP

消磁,爛file
長期存放請不要直接擺file
要用備份軟件起壓縮映像,並且要set 冗餘ecc
(除非檔案系統本身 ...
s84292 發表於 2023-5-31 10:41



   有無咩教學?想知邊啲軟件有得set ecc

TOP

本帖最後由 s84292 於 2023-8-13 20:29 編輯
有無咩教學?想知邊啲軟件有得set ecc
td618 發表於 2023-8-13 01:44


RAR 壓縮加復原記錄(recovery record), 加3-5%左右
那之後就可以允許一定量的損壞
預設WINRAR 係1%左右, 如果怕就提高,但檔案相對會大返少少

如果係HDD 備份, 外置硬碟用EXT4 或者NTFS 呢類帶檔案日誌的檔案系統
可以再允許少量的磁區損壞

TOP