本帖最後由 harryytm 於 2024-1-2 16:20 編輯
淨係講效能/資源損耗,software raid 已經輸晒

用入門最陽春的底板 chipset 無 raid 功能,突然有日想用 ...
Miipp 發表於 2024-1-2 14:44

底板 RAID 有時係有用
例如將啲碟組個 RAID-0 用嚟做暫存碟
不過如果係用嚟中長期儲存檔案
用底板內置 RAID 係自找麻煩
甚至用外置盒嘅 RAID 反而可能仲方便

除咗樓上講過 Windows 內置嘅 Storage Spaces
仲有源自 FreeBSD 後來移植咗去 Linux 嘅 ZFS (Zettabyte File System)
兩者同樣係用 Pool 嘅方式去用啲磁碟空間
彈性上點都好過底板內置 RAID
而且 ZFS 讀寫嗰時會做數據完整性檢查同自動修復
同埋有自家嘅 RAID-Z 去克服 RAID-5 某啲缺點

TOP

底板 RAID 有時係有用
例如將啲碟組個 RAID-0 用嚟做暫存碟
不過如果係用嚟中長期儲存檔案
用底板內置 RAI ...
harryytm 發表於 2024-1-2 16:01


唔覺底板 raid1 有乜麻煩, 已經用左十幾年 intel raid, 昇級 U/底板兩三次, 非常方便平靚正

TOP

RAID 1係可靠, 但Raid1 出事無Backup就唔關Raid1 事

上星期先一單raid1下D:有10幾個file 0KB

TOP

intel raid1 行左10年都冇事
amd 應該都唔會有乜問題

擔心下隻hdd ssd捱唔捱到咁耐先la

TOP

本帖最後由 wunit 於 2024-1-2 20:04 編輯
RAID 1 用途係當其中一隻碟壞左, 另外果隻仲可以讀/寫其中的數據.
方便過用一隻碟做讀/寫, 再加一隻碟做 ba ...
wingsit 發表於 2024-1-2 11:29


有時就係咁唔好彩, rebuild時可能唔係死多隻碟, 而係跳電.........
成組Raid-5(已死一隻)變晒foreign碟, 又import唔到

十幾年前在個工廠客度試過一次, 好彩部tape機真係backup到野
第一次用ca arcserve行bare metal recovery, 真係少D勇氣都行唔返出黎

TOP

本帖最後由 s84292 於 2024-1-2 12:32 編輯
有時就係咁唔好彩, rebuild時可能唔係死多隻碟, 而係跳電.........
成組Raid-5(已死一隻)變晒foreign碟,  ...
wunit 發表於 2024-1-2 12:01


唔好扯到咁遠, RAID 1 又唔洗rebuild
重要資料同SERVER ,同做重要野時有UPS是常識吧~
我怕死公司所有ROUTER/ NAS 同SERVER都係雙PSU, 市電+ UPS
死PSU我都唔驚, 死板就無計~好在呢十年都未死過

RAID 5 我自己一直堅持係3+1,咁壞2隻都唔怕
依家新SERVER我都係行6碟 RAID 6,不過都仲係堅持係硬RAID卡,
除左買左S記D NAS 冇得選一定係軟RAID,SHR2

但無論點都做, 我都係SET每晚做一份自動備份

TOP

唔好扯到咁遠, RAID 1 又唔洗rebuild
重要資料同SERVER ,同做重要野時有UPS是常識吧~
我怕死公司所 ...
s84292 發表於 2024-1-2 20:10


個帖一開始已比人騎劫左扯到無雷公咁遠,唔爭在

TOP

回覆 35# wunit


    上面d廠停電係家常便飯,咁都唔加 ups 真係講唔過

TOP

其實windows軟raid係咪會好過onboard raid呢?
純儲data計

TOP

回覆 39# ricky1992


    用 os 自帶 raid,好處係唔洗跟 hardware,換板都用得返
不過 windows 個 storage space 個人唔太敢用(信唔過 m$),要 raid 我都係 file server 用 mdadm/btrfs 起
windows 就唔會行 raid 平定時 backup 過去 file server

TOP