本帖最後由 s84292 於 2024-1-2 12:32 編輯
有時就係咁唔好彩, rebuild時可能唔係死多隻碟, 而係跳電.........
成組Raid-5(已死一隻)變晒foreign碟, ...
wunit 發表於 2024-1-2 12:01 
唔好扯到咁遠, RAID 1 又唔洗rebuild
重要資料同SERVER ,同做重要野時有UPS是常識吧~
我怕死公司所有ROUTER/ NAS 同SERVER都係雙PSU, 市電+ UPS
死PSU我都唔驚, 死板就無計~好在呢十年都未死過
RAID 5 我自己一直堅持係3+1,咁壞2隻都唔怕
依家新SERVER我都係行6碟 RAID 6,不過都仲係堅持係硬RAID卡,
除左買左S記D NAS 冇得選一定係軟RAID,SHR2
但無論點都做, 我都係SET每晚做一份自動備份 |