回復  syss7202

cpu 風扇都set 800rpm
power1883 發表於 2013-2-19 12:12


我用緊gelid tranquillo 12cm,正確d黎講係750rpm

TOP

回復  syss7202
請看全文,我係答:
隔左個機箱,唔係裸族7k2或5k4係冇分別。
有人反問我用暴力風扇唔怕嘈 ...
power1883 發表於 2013-2-19 12:19



    你比較個5k4同7k2嗰時有冇其他backgroud noise (eg 4000轉cpu fan) 先
5k4 hdd我就冇,我只可以話notebook隻7k2同desktop隻7k2已經有分別

TOP

回復  monsterz

睇你機箱散熱搞成點,你set cpu溫度幾多度去執行?
夏天唔開冷氣32度時,你試下set cpu52 ...
power1883 發表於 2013-2-19 12:27



    sorry, manual set 100% 都係得3500 rpm, 都话左块板不才啦

    据我所知, 千年老碟嘈係因为盘片变形, 你掉只新ST3000DM001落地多幾次, 震多幾吓, 佢仲嘈过我

TOP

回復 31# syss7202

呵呵!呢種散熱當然另計。

TOP

回復 33# monsterz

盘片变形?
你知碟片和磁頭距離有多近嗎?

TOP

回復 32# syss7202

我機箱前置12cm風扇係1000轉吹風硬碟再入機箱,半夜機箱前都聽唔出兩種分別,兩種硬碟放機箱內係好難分別。

事實如果用外置裸族,5k4和7k2係5k4 較靜,呢個係不爭事實,

TOP

回復 36# power1883


    不爭不爭, 你啱

    我就持续关注你块暴力板同把暴力扇, 好得意

TOP

2.5寸或者低轉速ge碟會靜。Green靜過Blue好多。死雞有Green版不過WD比較平?
外置會唔會考慮?WD my book essential 4T 都靜靜地

TOP

2.5寸或者低轉速ge碟會靜。Green靜過Blue好多。死雞有Green版不過WD比較平?
外置會唔會考慮?WD my book e ...
coolcfxp 發表於 2013-2-19 13:43



    死雞Green版咪ST2000DL003同之前个LP? 停产了wor已经 剩少量货卖.

   WD my book ess 4T 用 Hitachi 只 5900 rpm 4TB, 都OK嘅

   WD green嘛...我知mipp CHing爱用, 我就得1只用咁 no comment.

TOP

有D人住半山, 雀仔叫都嫌嘈;

    有D人住北角英皇道, 叮叮車行过都听唔到.

    呢D咪係命

   ...
monsterz 發表於 2013-2-19 10:39


正解

TOP