syss7202 當前離線
中級會員
回復 syss7202 cpu 風扇都set 800rpm power1883 發表於 2013-2-19 12:12
TOP
回復 syss7202 請看全文,我係答: 隔左個機箱,唔係裸族7k2或5k4係冇分別。 有人反問我用暴力風扇唔怕嘈 ... power1883 發表於 2013-2-19 12:19
monsterz 當前離線
進階會員
回復 monsterz 睇你機箱散熱搞成點,你set cpu溫度幾多度去執行? 夏天唔開冷氣32度時,你試下set cpu52 ... power1883 發表於 2013-2-19 12:27
power1883 當前離線
coolcfxp 當前離線
2.5寸或者低轉速ge碟會靜。Green靜過Blue好多。死雞有Green版不過WD比較平? 外置會唔會考慮?WD my book e ... coolcfxp 發表於 2013-2-19 13:43
Miipp 當前離線
特級會員
有D人住半山, 雀仔叫都嫌嘈; 有D人住北角英皇道, 叮叮車行过都听唔到. 呢D咪係命 ... monsterz 發表於 2013-2-19 10:39