回復  167pk

你以為我唔知?

就算係 MLC 都一萬次,唔用來做 OS 的話,一日完全覆寫三次,都要用 ...
rabi 發表於 2011-2-19 12:23



    用了半年就只有45%.....10年我不太樂觀

TOP

保多久 ,可不可去換@@

TOP

回復 31# 絕望之黑暗
咁睇黎你就要拎去保養

TOP

用了半年就只有45%.....10年我不太樂觀
絕望之黑暗 發表於 2011-2-20 02:37 AM



你果隻Indilinx...sure不太樂觀

JM其實差不多...都係不太樂觀

TOP

本帖最後由 kazenorin 於 2011-2-20 04:31 編輯

回復 6# rabi

咁係唔係應該用 ram disk 黎 b 野

edit: 睇到第二頁已有答案

TOP

用了半年就只有45%.....10年我不太樂觀
絕望之黑暗 發表於 2011-2-20 02:37


你這隻盤是 C:

即係 OS 盤,好正常喎。

搵 MLC 來做 OS,一定要夠大,而且不能「常滿」,我成日話 SLC 低買無人信。

TOP

你這隻盤是 C:

即係 OS 盤,好正常喎。

搵 MLC 來做 OS,一定要夠大,而且不能「常滿」,我成日話 SLC  ...
rabi 發表於 2011-2-20 09:38


你指用黎做 OS, 會死得快過 BT

TOP

回復 37# kazenorin

當然啦,以 #31 的 30GB Corsair 為例,裝了 OS 後,數得出一日覆寫超過十次的 file 超多,不是 BT 一日覆寫唔夠五次咁少。

TOP

用了半年就只有45%.....10年我不太樂觀
絕望之黑暗 發表於 2011-2-20 02:37



   


我呢隻都用左半年度
點解唔同controller會差咁遠:funk:
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 絕望之黑暗 於 2011-2-20 22:18 編輯
回復  絕望之黑暗
咁睇黎你就要拎去保養
love19901109 發表於 2011-2-20 02:56



   可是我不知道香港代理是誰?
另外買SSD 不用來裝OS,買來做甚麼。。XD
另外未有壞磁區可以換?
雖然現在已經SSD失去寫入速度了

TOP