絕望之黑暗 當前離線
中級會員
回復 167pk 你以為我唔知? 就算係 MLC 都一萬次,唔用來做 OS 的話,一日完全覆寫三次,都要用 ... rabi 發表於 2011-2-19 12:23
TOP
sonichkhk 當前離線
進階會員
love19901109 當前離線
Niel 當前離線
Master Joe
用了半年就只有45%.....10年我不太樂觀 絕望之黑暗 發表於 2011-2-20 02:37 AM
kazenorin 當前離線
私はわたし:P
特級會員
rabi 當前離線
低級、極端、大中華民族主義 5 ...
用了半年就只有45%.....10年我不太樂觀 絕望之黑暗 發表於 2011-2-20 02:37
你這隻盤是 C: 即係 OS 盤,好正常喎。 搵 MLC 來做 OS,一定要夠大,而且不能「常滿」,我成日話 SLC ... rabi 發表於 2011-2-20 09:38
arimedir 當前離線
回復 絕望之黑暗 咁睇黎你就要拎去保養 love19901109 發表於 2011-2-20 02:56