昨日收到啦。 美森啲包裝好hea, 兩盒HDD塞入一個紙箱就算。

TOP

回覆 231# rhino


   一向都係咁,唔好太大期望
遇到個好PACKER, 會放一兩個AIRBAG ge.....

TOP

之前仲試過原盒直接貼shipping label寄俾我

TOP

回復 230 #familyguy

師兄,直入nas係咪唔洗搞什麼power pin?

via HKEPC Reader for Android

TOP

我兩箱都有入air bag

TOP

回覆  rhino


   一向都係咁,唔好太大期望
遇到個好PACKER, 會放一兩個AIRBAG ge..... ...
fungman 發表於 2021-12-5 21:52



    記得以前係會塞啲airbag., 今次真係懶

TOP

我兩箱都有入air bag
cswtony 發表於 2021-12-5 22:40



    咁好彩! 唔知可同CS 反影有冇用?

TOP

我有一個Air Bag 但收貨時個Air Bag已經爆咗

TOP

回覆 231# rhino


    同你一樣,就咁2隻放入盒冇Air Bag

TOP

我買一隻, 直頭連外紙盒都慳返, 就咁貼張 waybill 係個白盒面就寄岀 , 都唔知入面有冇跌壞

TOP