rhino 當前離線
進階會員
TOP
fungman 當前離線
中級會員
ero021522 當前離線
yinyeah1212 當前離線
cswtony 當前離線
初級會員
回覆 rhino 一向都係咁,唔好太大期望 遇到個好PACKER, 會放一兩個AIRBAG ge..... ... fungman 發表於 2021-12-5 21:52
我兩箱都有入air bag cswtony 發表於 2021-12-5 22:40
kk30 當前離線
leafboy 當前離線
wahwah 當前離線
真係頂你唔順