hoho1986 當前離線
進階會員
CD-R真係keep得耐啲,我有啲二十幾年前燒嘅CD-R都仲read到 一男子 發表於 2023-5-30 11:45
TOP
魔鬼魚 當前離線
should 當前離線
中級會員
eastaegis122 當前離線
ericauky 當前離線
擺係硬碟,每次過DATA都已經有LOSS。 20年既相都開始有一半畫面,無左另一半畫面 ... ^.^ 發表於 2023-5-30 00:42
s84292 當前離線
特級會員
我都試過有啲相冇左一半,點會咁 一男子 發表於 2023-5-30 11:44
jda 當前離線
Miipp 當前在線
我個D完全冇事 should 發表於 2023-5-30 19:55
java2 當前在線
樓主 當前離線