1597532468000 當前在線
進階會員
上機後認到喇,就打算用AOMEI Backupper clone 個SYSTEM 落NVME, 可惜現有SYSTEM 用緊MBR,新嘅NVME 要BOO ... 雙貓抓門 發表於 2021-9-14 15:34
TOP
kcyipgar 當前離線
CPUxCooler
之後DOWN 咗Macrium 嚟CLONE。 結果係CLONE 到嘅。萬事俱備,入BIOS SET 番就應該得喇? 可惜呢度有小奶嘢 ... 雙貓抓門 發表於 2021-9-14 15:56
dearkaki 當前離線
雙貓抓門 當前離線
中級會員
回覆 dearkaki 事實上都係差一步就刷死塊底版, 我第一次試改BIOS 時由原裝EXE 度用HEX EDITOR 抽出嚟, ... 雙貓抓門 發表於 2021-9-15 13:31
winsel 當前離線
dermagramso 當前離線
師兄, 我又係有台舊機用Z68 + 2600K, 睇你成功搞到用NVME, 搞到我心郁郁想升NVME, 同樣打算買SAMSUNG 970EV ... winsel 發表於 2021-10-2 23:42
ching可以dl人地已mod好既bios, 但望清楚會唔會有兼容問題 dermagramso 發表於 2021-10-3 03:08
BigLaw 當前離線
特級會員