想問吓你呢張圖係乜嘢OSD黎?

TOP

本帖最後由 maymango 於 2020-10-22 16:04 編輯

回覆 81# inori


    你好!~感謝師兄 個畫面係隻DOOM游戲唔知點設定開出來,隻游戲冇問題可以玩
    想玩COD就玩唔到,因集集都有玩次次升級部機玩COD
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

回覆  inori


    你好!~感謝師兄 個畫面係隻DOOM游戲唔點設定開出來,隻游戲冇問題可以玩
    想玩COD就 ...
maymango 發表於 2020-10-22 11:48



  去bizzard 修複隻game

TOP

本帖最後由 maymango 於 2020-10-22 17:05 編輯

回覆 83# tonybse94


    好謝谢師兄暫時成功修復COD.MW試吓
    隻大空翼唔成功當機跳出畫面

TOP

有貨我都換
最大問題係無貨

TOP