valhalla得DX12
windows 10獨佔

TOP

valhalla得DX12
windows 10獨佔
留白兄 發表於 2021-2-10 21:24

Win8.1可以用VKD3D-Proton照玩

TOP

windows 7 no way

TOP

windows 7 no way
留白兄 發表於 2021-2-13 14:48

因為VKD3D-Proton目前仲有用到WinRT API(UWP)嘅Code,如果日後VKD3D-Proton Get rid of WinRT API(UWP)就會Win7都有份受益直接用嚟玩DX12 Game。以前仲有用到Spinlock日來都Get rid of Spinlock。

TOP

本帖最後由 Okt04175 於 2021-2-20 17:06 編輯
想用Win7玩可以將C:\Windows\System32入面嗰xinput1_3.dll抄去遊戲主程式嗰度改埋名做xinput1_4.dll就玩到 ...
Okt04175 發表於 2021-2-9 18:56

DXVK已經更新到1.8版有改善埋仁王2嘅執行效能/表現同相容性。

TOP

本帖最後由 Okt04175 於 2021-2-28 12:01 編輯

我已經將Win7玩部份2020後出寫得唔好嘅DX11 Game同部份寫得唔好嘅模擬器新版本要用嘅DLL包埋一個ZIP檔度。

1.聲音問題XAudio嗰啲錯誤,可以用FAudio嗰啲DLL去解決。(我自己特登Build最新版FAudio同XAudio轉FAudio嘅Wrapper,以便新Game用XAuudio 2.9都可以照玩。)
2.畫面問題DXGI嗰啲錯誤或者Hang,可以用DXVK嗰啲DLL去解決。(PCSX2 1.7.0以上用DXVK唔需要vulkan64.dll,放埋一齊會入唔到Game。)(1.8.0版DXVK同PCSX2 1.7.0+未必夾得好,可能用1.7.x版DXVK會更好。)
3.至於XInput1_4嗰錯誤,可以用Xinput1_4.dll去解決。

注意:DLL同啟動器EXE放埋一齊係無效,DLL同主程式EXE放埋一齊先至有效。

下載Link: https://drive.google.com/file/d/ ... Vw/view?usp=sharing

TOP

我砌咗部Win7新機AMD Ryzen R7 5800X + 32GB DDR4 3600MHz + AMD RX 6900XT,行最終幻想15評測程式喺4K Mode近乎開盡畫質嘅情況下仍然有超過7000分嘅成積完全可以流暢咁Run,有興趣嘅話可以Google搵ffxvbench下載嚟試下機。

兩張評分結果嘅圖:
https://drive.google.com/file/d/ ... e/view?usp=drivesdk

https://drive.google.com/file/d/ ... C/view?usp=drivesdk

TOP

本帖最後由 Okt04175 於 2021-3-21 19:41 編輯

回覆 73# 留白兄
Win7巳經可以用最新Master主線編譯版本嘅VKD3D-Proton同DXVK喺部份新Game行DX12模式,呢個係好嘅開始。



我之前用嘅Master主線編譯版本VKD3D-Proton(要Login Github至下載到):
https://github.com/HansKristian- ... ions/runs/658932330
建議用最新嘅Master主線編譯版本VKD3D-Proton(要Login Github至下載到):
https://github.com/HansKristian- ... flows/artifacts.yml

我用嘅Master主線編譯版本DXVK(要Login Github至下載到):
https://github.com/doitsujin/dxvk/actions/runs/657373799

TOP

Win7可以玩多一款DX12 Game《刺客教條:維京紀元》。(CrackWatch只報告Crack狀況要下載就自己Google下。)
今次又係用Vulkan去搶DX12飯碗嘅玩法(不過Win7/8.1本身都冇佢隻飯碗啦<d3d12.dll>,而家係M$自己親手將Win7/8.1推向Vulkan陣營嘅)。 仲有DX12光影追蹤指令轉Vulkan光影追蹤指令嘅部份已經整緊,到時打機嘅光影追蹤就唔再係Win10獨有。

https://www.reddit.com/r/CrackWa ... reorder_dlcs_win_7/

TOP

valhalla得DX12
windows 10獨佔
留白兄 發表於 2021-2-10 21:24

早兩日已經畀人Crack咗,而且用最新版VKD3D-Proton+最新版DXVK已經可以用Win7照玩喇。
https://www.reddit.com/r/CrackWa ... reorder_dlcs_win_7/

TOP