3090 一出來就比人秒? 3090 真係咁好用? 定無鎖用來掘掘掘

Yucie 發表於 2021-10-16 21:05


當然是後者.

TOP

當然是後者.
housing 發表於 2021-10-16 21:15



ETH 2.0應該2022年尾出,要掘都係掘多一年多d

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

終於賺番D顯卡錢~補番差價~   



TOP

ETH 2.0應該2022年尾出,要掘都係掘多一年多d
rickywk 發表於 2021-10-16 21:19



    到時咪轉場
以前咪又係由btc轉eth
加密貨幣一日有市一日都有得掘

TOP

到時咪轉場
以前咪又係由btc轉eth
加密貨幣一日有市一日都有得掘
91198228 發表於 2021-10-17 10:45



得返RVN用得GPU掘,但RVN獲利率差ETH一大截。

不過,到時咩情況真係講唔埋就真

TOP

希望50000Yen果位網友早日cut單啦,本身amazon jp自己賣個價都算高,不過好過香港要砌機出。

反而amazon jp RX6600/XT就真係貴

TOP

今日收埋新旦牛,
成箱bubble bag 保護隻牛
反而張GPU 剩入紙箱no bubble bag

TOP

希望50000Yen果位網友早日cut單啦,本身amazon jp自己賣個價都算高,不過好過香港要砌機出。

反而amazon j ...
rickywk 發表於 2021-10-17 20:20



    多謝關心,已成功cut單
好彩

TOP

多謝關心,已成功cut單
好彩
summytsoi 發表於 2021-10-18 18:52



等下啦,隻Galax耐唔耐跌d貨出黎既

TOP