t19922006 當前離線
進階會員
TOP
yesau 當前在線
中級會員
回覆 yesau 日森個啲3080 / ti夠係香港買到3090, 炒得仲高過香港 t19922006 發表於 2021-10-12 17:45
咖喱小提琴 當前離線
oo
依依家先去搵3080 梗係天價 3060 / 3060ti 仲有大把平貨過香港炒價 yesau 發表於 2021-10-12 18:35
計埋運費會唔會差唔多 咖喱小提琴 發表於 2021-10-12 19:42
hog99yo 當前離線
初級會員
卡洛斯牛頓 當前離線
hiyato 當前離線
kennyleunghk 當前離線
估唔到係NEWEGG 買左卡用唔夠一個月 又收到 EVGA TW 消息~ 有冇師兄知道放到幾錢呢? 雙風扇3060TI~ ... 卡洛斯牛頓 發表於 2021-10-13 07:01
5千零無難度 有賺幫補下都幾好 kennyleunghk 發表於 2021-10-13 16:57