本帖最後由 maymango 於 2020-10-27 14:13 編輯

回覆 47# maymango


    我每一代卡都換我從AMD卡ATI 9550開始用游戲顯卡轉會到用N 卡  295玩SLI換到今代
    今過星期升级ROG OC版又放櫃邊有兩張古物
    舊手機有好多相片冇備好份遺失好幾年顯卡相片失禮   後期幾張在別處尋得到 多得幫助今曰在友人公司取機了試吓3090實力
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 maymango 於 2020-10-13 18:20 編輯

回覆 16# 3300X


   今曰打風冇得去買ROG OC 版,TUF冇OC版本測試中CPU行緊5.3G用華仔自動超上去.
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

回覆  maymango


    我每一代卡都換我從AMD卡ATI 5500轉會到N 卡295玩SLI換到今代或今過星期升级ROG OC ...
maymango 發表於 2020-10-12 21:30


有冇試過張卡直放同橫玩溫度差幾遠?
我見網上好多人都話今次直放吸唔到風,唔建議直放
想知兩者溫度會差幾遠

TOP

本帖最後由 maymango 於 2020-10-13 20:41 編輯

回覆 53# a39g99


    好冇問題試吓,唔該曬成功降到温
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

回覆  a39g99


    好冇問題試吓今次唔係自已裝機等吓上傳相片
maymango 發表於 2020-10-13 18:54

麻請師兄比較下用 riser card 同直插 mother board 效能有冇分別?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  maymango


    我每一代卡都換我從AMD卡ATI 5500轉會到N 卡295玩SLI換到今代或今過星期升级ROG OC ...
maymango 發表於 2020-10-12 21:30


想請教用緊邊款機箱?

TOP

回覆 56# lays


    唔好意思唔知等吓看看y仔台

TOP

回覆 57# 2489jnk


    看y仔台台仔叫太陽神自己喜歡Z11

TOP

回覆 55# NX


    好等吓試完補相片

TOP