micchan218hk 當前離線
初級會員
冇錢咪玩 PS4 ,有錢玩 PC,今時今日仲玩 1080P 30fps nuuanu 發表於 2016-5-19 10:10
TOP
玩ps4先係燒銀紙 下下要老正,pc可以玩開心版嘛 Ryuta 發表於 2016-5-19 11:24
mooninman 當前離線
進階會員
Ryuta 當前離線
Ps4咪又買二手多,有幾貴,玩完又放返出去! micchan218hk 發表於 2016-5-19 11:42
usei 當前離線
特級會員
我覺得師兄講得冇錯,自從deveno出左之後,好多盜版game幾乎絕種甘濟。 但d game廠到e家都話怕人破解到遊戲 ... heungheung 發表於 2016-5-19 02:38
polarhei 當前離線