冇錢咪玩 PS4 ,有錢玩 PC,今時今日仲玩 1080P 30fps
nuuanu 發表於 2016-5-19 10:10


1080有咩問題,開夠8aa+fxaa咩得囉

TOP

玩ps4先係燒銀紙
下下要老正,pc可以玩開心版嘛
Ryuta 發表於 2016-5-19 11:24



Ps4咪又買二手多,有幾貴,玩完又放返出去!

TOP

本帖最後由 mooninman 於 2016-5-19 12:29 編輯

主機D 大片GAME玩完都降iq
玩SIM 物理 策略 主機根本玩都冇得玩
如果真係要買主機都會買wiiu 果d就真係冇可能係其他平台玩到

TOP

Ps4咪又買二手多,有幾貴,玩完又放返出去!
micchan218hk 發表於 2016-5-19 11:42



    咁就死得啦
下下等人玩厭先到自己,到你手上玩都變舊game
仲要趕頭趕命out day冇人收前玩完佢再放
咁玩法唔係叫玩game
係俾game玩

TOP

我覺得師兄講得冇錯,自從deveno出左之後,好多盜版game幾乎絕種甘濟。
但d game廠到e家都話怕人破解到遊戲 ...
heungheung 發表於 2016-5-19 02:38


就算 PS4 無老翻
課金 game 都會吸走你的錢

不過 PS4 的投資比 PC 少
風險低一點

TOP

回覆 29# Ryuta

睇下 PS4 遲下會不會有多些課金 game

TOP

回覆 1# jack9252


PS4只係僅僅足夠, 畢竟有唔好類別既客人. 百貨對百客, 睇下你需要咩野而買最恰當.

注:

PC電玩市佔率冇想像中多. 大部份流去網遊或手機遊戲. 其中一個原因係只有急需道具時先需要額外畀錢多於先買後玩,好多人接受前者. 純講正版, 你買左配套後, 你不滿意係退唔到但手機遊戲最多我刪除表達不滿 (當然, 買左既道具例外)

TOP

回覆 6# heungheung

同意. 尐人目前想法係點解我要額外畀錢你? 為搵出可能客人,於是多左"課金"版或無廣告版畀一尐冇耐性既人. 同時多左一尐投訴例如小孩誤按付費功能後既後遺症等.

部份公司用"免費"呢招後,賺既錢仲多過傳統方法, 因為睇中你唔會畀, 實情你畀左都未必知. 於是大部份遊戲或工具都以免費為表, 強奪為實.

當然, 個個平台情況不盡相同, 手機成本低,但PS4呢尐傳統平台就昂貴. PC平台就兩睇.

TOP

回覆 9# 063~Anson


好簡單, 因為開發商冇畀相關入會費, 所以就冇.

你知道為索尼開發一隻遊戲幾錢? 我咩都唔計, 單以合約費用使人感害怕,未包括開發工具. 但STEAM收費沒有想像中高, 最多畀上架費, 開發工具既授權費用(如有)

TOP

回覆 10# holyAS


睇製作時既情況, 因為人人都用2K顯示器, 最低要求要23.976. 為使更多人可以玩, 部份公司就將格數下調至24-30之間. 當然, 如果涉及設計不佳. 最然大罵.

TOP