有時間就唔怕咁玩。但我自己真係無乜時間搞呢d . 玩新野都學唔切,仲要搞埋舊野  ...
qkuser 發表於 2020-6-9 17:10


呢個世界無一勞永逸的

TOP

順便講埋,移植畀Vista/Win7嘅通用XHCI Driver係連顯示卡USB Type-C控制器都可以照用。
https://www.hkepc.com/forum/view ... &extra=page%3D1

TOP

前排2004+nvidia更新支援hardware accelerated gpu scheduling,有人話改善咗stutter,會唔會又有多一個理由淘汰win7/唔轉會去linux

TOP

前排2004+nvidia更新支援hardware accelerated gpu scheduling,有人話改善咗stutter,會唔會又有多一個理 ...
nomiss 發表於 2020-7-3 10:07

已經有人反映咗部份Game開HAGS之後效能反跌幾%,咁同之前開遊戲模式反而效能變差一樣會有反效果,咁樣又多個繼續用Win7或者轉會去Linux嘅理由喎。

TOP

已經有人反映咗部份Game開HAGS之後效能反跌幾%,咁同之前開遊戲模式反而效能變差一樣會有反效果,咁樣又多 ...
Okt04175 發表於 2020-7-4 05:46



    的確有見到benchmark開完1080p本身高fps嘅話會跌咗少少,4K就可能有提升,但犧牲少少fps改善stutter我又覺得合理取捨,始終玩嘅過程fps夠高,剩返最明顯影響都係stutter
不過都見有人話開咗某啲game會固定位置卡死,唔知係bug之後會fix定點

TOP

的確有見到benchmark開完1080p本身高fps嘅話會跌咗少少,4K就可能有提升,但犧牲少少fps改善stutter ...
nomiss 發表於 2020-7-4 08:43

HAGS有卡死某啲Game問題就唔應該用嚟做Win10賣點,近年M$整親新功能都係有反效果,衰啲講句Win7至少可以玩到2025繼續食花生睇住Win10更新到冇事都出事要等Fix或者不了了之。

TOP

HAGS有卡死某啲Game問題就唔應該用嚟做Win10賣點,近年M$整親新功能都係有反效果,衰啲講句Win7至少可以玩 ...
Okt04175 發表於 2020-7-4 09:39



    卡死問題感覺比較會係nvidia問題, 雖然都係一樣bug10 2004獨佔

TOP

卡死問題感覺比較會係nvidia問題, 雖然都係一樣bug10 2004獨佔
nomiss 發表於 2020-7-4 10:11

咁會計係NVIDIA同M$嘅共孽喇

TOP

Win7有點經常被誤解嘅就係個個以為Win7唔支援DX12但其實Win7係部份支援DX12嘅,不過Win7喺不久將來有機會可以好似Linux咁可以透過VKD3D-Proton(DX12轉Vulkan嘅Wrapper)利用Vulkan做中間層直接玩晒全部原生DX12嘅Game,詳細我要慢慢解釋下。

現時M$雖然有出個叫D3D12On7嘅野畀整Game嘅人加入自己隻Game度以便玩家喺Win7度照行DX12 Mode(不過並非完整嘅),Cyberpunk 2077有用到所以Win7有得玩,不過舊野唔係畀玩家直接當Runtime用嚟直接開埋其他Game咁玩同時M$亦唔準開發Game嘅人利用舊野整Runtime畀Win7玩家,M$係本住又想找放DX12落Win7條數又唔想畀Win7使用者太過爽嘅態度整D3D12On7出嚟畀開發Game嘅人(雖然識改寫Game嘅超高手玩家都可以用呢舊野強行加插落其他Game嘅)。

咁早前Wine(Linux/MacOS行Windows程式嘅轉譯程式)嘅團隊發起咗VKD3D嘅Project,VKD3D嗰設計係依賴Wine嚟運作Windows暫時無份,VKD3D發展到Wine 4.1x嗰期已經有好大進展可惜之後冇耐VKD3D嗰主力開發者就因意外不幸離世而Wine 5.0嘅推出亦為咗記念佢,自此VKD3D開發就長時間龜速發展。

不過而家好彩Valve資助嘅開發Team決定接力推動VKD3D嘅發展,佢地嗰分支Project會叫做VKD3D-Proton避免混淆,佢哋會以完整相容DX12為目標而且會整合程式碼令VKD3D-PROTON可以好似DXVK咁單獨運作令Windows都有得用呢個亦係Win7嘅曙光,如果順利嘅話仲可以好似DXVK咁改善埋DX原本嘅不足令Windows版Game行得更流暢。
VKD3D-PROTON嘅GitHub頁面:
https://github.com/HansKristian-Work/vkd3d-proton

當初DXVK嘅Project係由一個想喺Linux玩NieR:Automata嘅人發起,而家唔使講都知佢成功咗。

TOP

本帖最後由 Okt04175 於 2020-7-10 20:44 編輯
卡死問題感覺比較會係nvidia問題, 雖然都係一樣bug10 2004獨佔
nomiss 發表於 2020-7-4 10:11

NVIDIA嘅Driver公告都有寫明Win10嘅HAGS(硬體加速GPU分配)會出間題,用緊兩個或以上嘅MON仲會令主MON以外嘅MON定晒畫面或者出Delay唔同步。
[古墓奇兵:暗影] [DirectX 12]:如果啟用了硬體加速 GPU 調度,則遊戲啟動時可能會崩潰。(要解決此問題,請停用硬體加速的 GPU 調度)

[硬件加速 GPU 調度]:啟用時在主顯示器上玩遊戲時,輔助顯示器上的畫面播放會滯後或凍結


https://www.coolaler.com/threads ... 451-67-whql.360227/

TOP