回復 15# chiushing01


    多謝ching指教,甘我諗要試下超高D粒U先得!

TOP

個分其實係好正常, 因為呢個config行一張都行唔哂, 何況兩張, 我記得我當初玩一張285xx, 兩張都係29 ...
chiushing01 發表於 2010-4-25 22:28



    C兄想問問如果用AMDx6核又有無樽頸?

TOP

C兄想問問如果用AMDx6核又有無樽頸?
~.~44 發表於 2010-4-25 22:39


我未玩過AMD, 但有睇佢既少少測試, 佢個實力和i-7 920 930差唔多, 所以都係.........不過如果打機, 好多game都係行gpu多過cpu既, 你既config都非常強勁, 只為跑分, 就會好似我咁, 比人話無聊架啦

TOP

回復  chiushing01


    多謝ching指教,甘我諗要試下超高D粒U先得!
s121687326 發表於 2010-4-25 22:38



    唔好淨係為跑分, 打機順咪得, 我老左先唔鍾意打機玩跑分咋嘛, 唔係無野玩

TOP

我上星期都買咗張, 正X $2990, 等遲啲先行CF

TOP

我上星期都買咗張, 正X $2990, 等遲啲先行CF
Mox 發表於 2010-4-25 23:02

MSI ?

TOP

回復 24# chiushing01

見你玩到甘勁,自己都好想試下,睇下自己能力去到边

TOP

本帖最後由 chiushing01 於 2010-4-25 23:11 編輯
回復  chiushing01

見你玩到甘勁,自己都好想試下,睇下自己能力去到边
s121687326 發表於 2010-4-25 23:08



    咁似我當初既心態 不過而家無6核都唔會有滿足感, 個個都用980x打分.......

TOP

回復 28# chiushing01

期待你既980x report,加油!

TOP

回復  chiushing01

期待你既980x report,加油!
s121687326 發表於 2010-4-25 23:16



    X2
咁貴我唔捨得買,其代C兄report

TOP