s121687326 當前離線
中級會員
TOP
~.~44 當前離線
進階會員
個分其實係好正常, 因為呢個config行一張都行唔哂, 何況兩張, 我記得我當初玩一張285xx, 兩張都係29 ... chiushing01 發表於 2010-4-25 22:28
chiushing01 當前離線
black list: bbsk2,路人乙
C兄想問問如果用AMDx6核又有無樽頸? ~.~44 發表於 2010-4-25 22:39
回復 chiushing01 多謝ching指教,甘我諗要試下超高D粒U先得! s121687326 發表於 2010-4-25 22:38
Mox 當前離線
Deunan
skhhin 當前離線
我上星期都買咗張, 正X $2990, 等遲啲先行CF Mox 發表於 2010-4-25 23:02
回復 chiushing01 見你玩到甘勁,自己都好想試下,睇下自己能力去到边 s121687326 發表於 2010-4-25 23:08
回復 chiushing01 期待你既980x report,加油! s121687326 發表於 2010-4-25 23:16